אטרקציות לילדים בנתניה



אטרקציות בנתניה ברמה אחרת – בפארק טרמפולינות ייחודי! פארק טרמפולינות זה מציע את כל מה שהילדים שלכם צריכים בשביל לחגוג ובגדול: אטרקציות בנתניה לילדים קטנים, אטרקציות בנתניה לילדים גדולים, וכן אטרקציות בנתניה לנוער. אטרקציות באזור נתניה ניתן למצוא לא מעט, ובכל מיני סגנונות, אבל כאן אנחנו לא מציעים לכם סגנון, אלא איכות שטרם נראתה. השילוב של מתחם ילדים וטף, מתחם קפיצות לגדולים ובית קפה מאפשר לכם ליהנות בדרככם שלכם. לנו, ישנו סט אירועים ייחודי שאנו מארגנים לימי הולדת ואירועי ילדים קבוצתיים.

 

אטרקציות בנתניה לימי הולדת

בואו לבלות בפארק כקבוצה גדולה ומגובשת, ליהנות מצפייה במסכים דקים יוקרתיים בחדר החגיגות האולטימטיבי שלנו, לקפוץ בטרמפולינות בוטיק ו- "לטבול" בבריכת ספוגים מענגת. בסיום, תיהנו מעוגת יום הולדת וממסיבה שתותאם במיוחד בשבילכם.

אטרקציות בנתניה לאירועי גן וכתה

זה לא סוד כי אטרקציות ליד נתניה ובתוכה ישנן לא מעט לילדים קטנים, אבל פארק טרמפולינות מגוון וייחודי יש רק אחד! כאן, תוכלו לממש את כל שאיפות הבילוי שלכם וליהנות מזמן איכות עם הילדים. ניתן להגיע הורה אחד בתור משגיח, או כקבוצת הורים, לבחירתכם. אירוע הגן או הכתה יותאם לגילי החוגגים, ויגובשו בו אטרקציות ייחודיות המתאימות להם.

פתוח בכל עת, כולל בשבת

מי שמחפש מקום אטרקציות בנתניה בשבת, ודאי התעייף מלמצוא ונאלץ להתפשר על ארוחה במסעדה יקרה עם הילדים. אבל בפארק טרמפולינות זה – תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם: אטרקציות בנתניה שכולן פתוחות בשבת! בית הקפה, הטרמפולינות לבוגרים ופארק השעשועים לילדים הקטנים ולטף. בואו לבחור אטרקציות בנתניה והסביבה שכל הורה היה מעוניין להגשים לילד שלו: פארק קפיצות ייחודי עם כל החוויות.

שמירה על רף בטיחות גבוה ודאגה לשלומם של כל הילדים במתחם

אטרקציות באזור נתניה והסביבה צריכות להיבחן גם בהתייחסות הצוות לבטיחות. כאן, כל ילד וכל הורה יקבלו תזכורת לגבי בטיחות בקפיצות ובשימוש במתקנים. אנו דואגים כי ילדים שובבים שאוהבים לקפוץ ראש ולהפגין את כישוריהם בסלטות לא יוכלו לעשות זאת בפארק הזה. בנוסף, אנו מוודאים כי כל ילד מכיר את סגנון הקפיצה המותר, במרכז הטרמפולינה בלבד, כאשר בכל משטח קפיצה יש קופץ אחד ותו לא! אנו מוודאים כי אין ילדים שרגישים לספוגים בקרבת הבריכה. לכן, אם אטרקציות בנתניה בדמות קפיצות בטרמפולינות מעלות לכם אסוציאציות של חוסר בטיחות, לא אצלנו ולא בפארק זה. כאן, הילדים שלכם 100% מוגנים.

מחירים נוחים ותמורה ענקית בעטיים

בשונה מלא מעט מקומות לחגיגת אירועי ילדים, או אומני אטרקציות לילדים שמוזמנים לבתיהם, כאן תגלו כי המחיר לגמרי לא יקר. למזמינים יום אטרקציות בנתניה שלם עם הילדים, במסגרת פעילות קבוצתית או ימי הולדת, יינתנו תעריפים נוחים אף יותר משעת הכניסה הבודדת שאנו מקציבים לבילוי מזדמן. הילדים, בתמורה, יקבלו שירות איכותי בתנאים מדוגמים שקשה מאד למצוא בפרקי שעשועים אחרים בישראל.

המאמר נכתב באדיבות - ג'אמפארק - פארק טרמפולינות

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה