הביקוש אחר אולמות אירועים בראשל"צ בעליה



ראשון לציון הפכה לעיר מבוקשת מכל הבחינות, לגבי זה אין ספק כלל וכלל. כמות התושבים בעיר הולכת וגדלה כל הזמן, הפיתוח העירוני לא מפסיק לחדש ולהתחדש, מרכזי קניות ומסחר חדשים שנפתחים באופן קבוע בכל אזורי העיר השונים, ויחד איתם נפתחים גם אולמות אירועים בראשון לציון ובכל הסביבה הקרובה לעיר.

בעבר היה נהוג להתייחס לראשל"צ כאל עיר דרומית ומרוחקת, אזור השפלה היה נחשב לבלתי נגיש ולא היווה אפילו אופציה אפשרית למי שמחפש אולם אירועים באזור מרכזי שיהיה נגיש לאורחים שמגיעים מכל אזורי הארץ השונים.

היום המצב שונה בתכלית - ראשון לציון היא ללא ספק המרכז החדש של ארץ ישראל. כל מי שמחפש אולם אירועים באזור המרכז, לא מהסס לקחת בחשבון גם אולמות אירועים בראשון לציון והסביבה ומבחינת דעת הקהל הרחב ראשל"צ היא אזור מרכזי ונגיש, שבהחלט מהווה אופציה רלוונטית לקיום אירוע שאליו מגיעים אורחים מכל אזורי הארץ השונים. אם גם אתם מחפשים אולם אירועים בראשון לציון והאזור, לפניכם הסבר מפורט על יתרונות העיר והאזורים שבהם תוכלו למצוא אולמות אירועים שיכולים להתאים לכם.

מיקום מנצח לאירוע

האזורים העיקריים שבהם תוכלו למצוא אולמות אירועים בראשון לציון מתחלקים לארבע קטגוריות - אזורי התעשייה, מרכז העיר, מערב ראשון ואזור הטיילת של חוף הים.  את אזורי התעשייה אפשר לחלק לשתיים - אזור התעשייה החדש ואזור התעשייה הישן, וגם את מרכז העיר אפשר לפרוש על גבי שטח די נרחב שכולל את האזור שליד קניון הזהב, אזור מתחם העסקים שבמרכז העיר במשולש מפגש הרחובות ז'בוטינסקי, הרצל ורחוב רוטשילד, ועוד אזורים שנכללים תחת ההגדרה של "מרכז העיר" וניתן למצוא בהם אולמות אירועים.

באזור מערב ראשון לציון תמצאו את קריית ראשון לעסקים, שם משולבים מתחמי מגורים ואזורי תעסוקה, יחד עם מוסדות ציבור ומרכזים שכוללים בין היתר גם אולמות אירועים ומסעדות שמאפשרות עריכת אירועים פרטיים. ואחרון חביב - אזור הטיילת של חוף הים, שכמובן נחשב למיקום הכי אטרקטיבי לכל מי שמחפש אולמות אירועים בראשון לציון והסביבה, כי הרי אין דבר שיכול לנצח את הנוף הקסום של הים הכחול שנשקף באופק מבעד למרפסת או החלון של אולם אירועים בטיילת של ראשון לציון.

למי יתאים אולם אירועים בראשון לציון ?

אמנם ראשון לציון היא עיר גדולה וכמות התושבים שגרים בה מספיק גדולה כדי לספק תעסוקה לכל אולמות האירועים שנמצאים בעיר, אך מאחר וההיצע של אולמות אירועים בראשון לציון גדול ומרשים וכתוצאה מכך גם הביקוש גבוהה במיוחד, חיפוש אחר אולם אירועים בראשון לציון הוא לא נחלתם הבלעדית של תושבי ראשל"צ. כל הערים שנמצאות מסביב לראשון לציון או שסמוכות אליה במרחק לא רב, גם הן מהוות קהל יעד רלוונטי לקיום אירועים פרטיים במבחר אולמות האירועים שנמצאים במרחבי העיר. הערים הראשונות שהבינו את הפוטנציאל שגלום בראשון מבחינת חיפוש אולמות אירועים, הן חולון ובת ים - ערים שעד לא מזמן ריכזו את הפעילות שלהן בתל אביב, אך הבינו שחיפוש אולמות אירועים בראשון לציון זו החלטה שתוביל להוזלה משמעותית בכל עלויות האירוע.

גם הערים רחובות, נס ציונה, רמלה ולוד, בנוסף למושבים ואזורים קטנים יותר כמו קריית עקרון ומושב טל שחר, כולם הבינו שאם צריך לחפש אולם אירועים מומלץ ואיכותי שמציע דיל משתלם במחיר אטרקטיבי - ראשון לציון זה המקום הטוב ביותר לחפש בו. בחלק מאותן ערים, כמו לדוגמה רחובות, יש לא מעט אולמות אירועים מקומיים שיכולים לתת מענה ראוי לצורכי התושבים. אך עדיין העובדות בשטח מדברות בעד עצמן ובין אלו שמחפשים אולמות אירועים בראשון לציון תמצאו גם לא מעט מתושבי רחובות, נס ציונה וערים גדולות נוספות שיש בהן היצע של אולמות אירועים די טובים. 

לסיכום..

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ ולאחרונה היא הפכה למרכז העניינים בכל מה שנוגע לאולמות אירועים. תוכלו למצוא אולמות אירועים בראשון לציון שמיועדים לכל סוגי האירועים - בר מצווה או בת מצווה, חתונה קטנה או גדולה, ברית מילה או בריתה, מסיבת יום הולדת וכל אירוע פרטי נוסף. בין אולמות האירועים תמצאו מקומות שמסוגלים להכיל כמות של עד 1,000 איש ויותר, ויש גם לא מעט אולמות אירועים קטנים בראשון לציון שבהם תוכלו לקיים אירוע קטן שבו עד 100 איש או פחות. בנוסף לאולמות האירועים תוכלו למצוא גם מסעדות לאירועים בראשון לציון שיציעו לכם דיל מיוחד ואטרקטיבי לקיום אירועים קטנים מכל סוג, אך מי שלא רוצה לקחת מסעדה לאירועים בהחלט יכול למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים קטנים בראשון לציון שיתאימו לצורכי האירוע שלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה