קעקוע זוגי – רעיונות מיוחדים לקעקוע זוגי



קעקוע זוגי הוא דרך מצוינת להוכיח את אהבתכם אחד כלפי השני.

הרי קעקוע תמיד נמצא שם, וברגע שמדובר בקעקועים עם משמעות, הם הופכים להרבה יותר מסתם קעקועים יפה, אלא להצהרת אהבה של ממש. קעקוע זוגי לא חייב להיות רק על בני זוג, הוא יכול להיות גם לאמא ובת, לאחיות, לחברים הכי טובים ועוד אינסוף אפשרויות. כתבנו חמישה רעיונות מיוחדים לקעקועים זוגיים, קעקועים לגברים ולנשים, שיוכלו לסמן באופן מושלם את אהבתכם המשותפת:

  1. קעקוע קטן תואם – נתחיל עם קעקוע טריוויאלי, כזה שלא ימשוך יותר מדיי תשומת לב, ואם תחליטו שמאסתם בשותף שלכם לקעקוע, תוכלו לגמרי לקחת עליו אחריות ולהפוך אותו לשלכם בלבד, בלי שאף אחד ידע שיש לו משמעות זוגית. הקעקועים האלה נועדו לסמל למקועקע את הצד השני, בלי שכל אחד שרואה את הקעקוע יהיה שותף לכך.
    רעיונות: לבבות קטנים, מילה משותפת (love, always), סימן האינסוף, דופק, עוגן.
  2. קעקוע גדול תואם – הכוונה זהה, אבל נועזת יותר. אם אתם רוצים שאף אחד לא יפספס את הקעקוע הזוגי שלכם כשאתם נמצאים ביחד, תוכלו ללכת על קעקועים גדולים ותואמים ובמקומות בולטים. הקעקועים האלה נועדו לבשר את אהבתכם ברבים, אך עדיין הקעקוע עומד בפני עצמו כיחיד.
    רעיונות: צמיד המקיף את הזרוע, דמות גדולה.
  3. קעקוע משלים ובלתי נפרד – הקעקועים בקטגוריה הזו אינם יכולים לעמוד בפני עצמם, הם חייבים את החצי השני כדי להיות שלמים. ברקע שמסתכלים על חצי אחד של הקעקוע ברור לגמרי שחסר בו חלק, והחלק הזה יופיע על השותף לקעקוע.
    רעיונות: כנף אחת של פרפר לכל אחד, ציור בו חסר חלק שנמצא בקעקוע השני, משפט שתחילתו מופיעה בקעקוע אחד וסופו בקעקוע השני, יין ויאנג.
  4. קעקוע משלים ונפרד – בשונה מהקטגוריה הקודמת, הקעקועים האלה יכולים לעמוד בפני עצמם, אך הם לא מושלמים בלי החצי השני שלהם, אפילו עד כדי כך שהמשמעות משתנה לחלוטין כאשר מצרפים את שניהם ביחד.
    רעיונות: מפתח ומנעול, שמש וירח, ציפור ונוצה.
  5. קעקוע שונה עם משמעות דומה – אם אתם עדיין רוצים להיות ייחודיים, אבל ייחודיים ביחד, האופציה הזו היא מעולה בשבילכם. הקעקועים האלה עומדים בפני עצמם, ובהחלט יכולים להתאים לאישיות השונה שלכם, אך עדיין לסמל את הזוגיות שלכם.
    רעיונות: כתר מסוגנן לפי המין (מלך ומלך, מלך ומלכה וכו'), מיקי מאוס (קעקוע לגברים) ומיני מאוס (קעקוע לנשים), טבעת על האצבע.

כמובן שאלה רק המלצות, תוכלו לעצב קעקוע שמתאים רק לכם ועולה על כל דמיון. אז אם אתם רוצים קעקוע עם משמעות מיוחדת, אם באופן גלוי או שרק אתם מבינים את המשמעות שלו, אל תהססו ובטאו את אהבתכם באופן כזה שתהיה שם תמיד, וכל פעם שתביטו בקעקוע תוכלו להיזכר בה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה