קניית דירה בראשון לציון



ראשון לציון, רבותיי, ישראלים רבים מחפשים דירות למכירה בראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בארץ, בעלת כרבע מיליון תושבים, שמתפתחת בקצב מסחרר וגורפת את המקום הראשון בארץ בבחינת שביעות רצון תושביה, נקיונה, הגנים והפארקים שלה, מקומות עבודה, פינוי אשפה ועוד.

על מנת לסבר את האוזן, בין השנים 2008 ל-2016, עלה המחיר הממוצע לדירת 4 חדרים בכ-86%! בשנת 2008, המחיר הממוצע היה כ- 966 אלף ש״ח. בשנת 2016, הגיע המחיר ל-1.8 מיליון ש״ח!

 

על מה ולמה?

לעיר חוף יפייפה עם טיילת, אגמון, פארקים, גן חיות, אזורי בילוי וחיי לילה שוקקים, יקבים, מוזאונים, מכללה, קונסרבטוריון למוסיקה, ספריות, היכל תרבות, פארק שעשועים, מתחמי קולנוע ומתחמי קניות גדולים (ביניהם 5 קניונים גדולים), אצטדיונים, היכלי ספורט, סקייטפארק ועוד, ראשון לציון היא גם מעצמה קולינרית ושופעת במסעדות.

העיר נגישה וקרובה לצירי תחבורה חשובים - כביש 4 וכביש 412 חוצים את ראשון לציון, יש תחנות רכבת ותחבורה ציבורית יעילה.

עובדת בונוס: הידעתם? העיר התאומה של ראשון לציון היא סנט פטרסבורג שברוסיה!

 

איך מוצאים?

אם גם אתם מחפשים דירות למכירה בראשון לציון, ובכן, אנחנו בטח לא מופתעים ובשביל זה אנחנו ממליצים לכם לבקר באתר OnMap, לוח הנדל״ן המתקדם בישראל!

הרעיון העומד מאחורי הלוח המעולה הזה הוא להקל ולקצר את תהליך החיפוש ואף לעשות אותו נעים. הצצה קצרה באתר ובאפליקציית OnMap, תגלה לכם לוח איכותי ונוח לשימוש. ובמה זה מתבטא?

הלוח מאפשר חיפוש דירות ובתים למכירה ולהשכרה ישירות על המפה ומציאת נכסים בקלות ובזריזות. בכל יום מתפרסמות בלוח דירות נוספות וכל יום מהווה הזדמנות חדשה עבורכם למצוא את הנכס המושלם. באמצעות ציור ישיר על המפה ובאמצעות חיפוש טקסטואלי, תוכלו להיחשף למאות דירות למכירה בראשון לציון, לשמור את הדירות שמעניינות אתכם, לשמור את הגדרות החיפוש כדי שלא תצטרכו להזינן מחדש בכל ביקור באתר או באפליקציה, לשתף את הנכסים עם אנשים אחרים, ליצור קשר עם המפרסמים ישירות מהממשק  ועוד פעולות רבות אחרות.

 

עם מתווך או בלי?

 

לא חייבים לעבוד עם מתווך, אך הוא בהחלט מהווה כלי טוב וחשוב. הוא יחשוף אתכם להרבה עסקאות פוטנציאליות, שלא תוכלו להגיע אליהן בעצמכם. כמו כן, הוא יעזור לכם בגישור ובמשא מתן.

עם OnMap עובדים משרדי התיווך הטובים ביותר בארץ, אותם תוכלו למצוא פזורים על המפה. תוכלו להיכנס לעמוד של כל כל משרד על מנת ללמוד עליו, ליצור קשר ולצפות בנכסים שהוא מציע.

עצה שלנו: עדיף תמיד להיות פתוחים לכמה שיותר אופציות למצוא עסקה טובה. תעבדו עם מתווכים ובמקביל חפשו באופן עצמאי ודרך חברים ומכרים.

 

אז מה עושים עכשיו? בקרו בלוח הנדל״ן החדשני, חפשו בתים למכירה בראשון לציון והתחילו בצעד הראשון אל עבר בית חלומותיכם! בחנות האפליקציות של Google play או של Apple תוכלו להוריד את האפליקציה המושקעת וליהנות מחיפוש מהיר ונוח בכל זמן ובכל מקום!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה