מצעים – בין מצעים של ילדים לשל מבוגרים



בלא מעט דברים, ילדים ומבוגרים נבדלים אחד מהשני. גם אם אצל מבוגרים רבים מתחבאים לא פעם ילדים בתוכם, וגם אם יש ילדים שאוהבים לחשוב שהם מבוגרים, הרי שדברים מסוימים אי אפשר לשנות, לא משנה כמה כל אחד מהצדדים ישנה.

בין היתר, אנחנו יכולים לראות את השינוי בכל היחס לעיצוב ולשימוש במוצרים מסוימים. מבוגרים הם הרבה יותר שמרניים במובנים רבים, בעוד שהם דואגים שהילדים ייהנו מעיצוב הרבה יותר מתאים לגיל שלהם, דברים שיכולים להתאים לצרכים שלהם ולמה שהם אוהבים.

דוגמא טובה אנחנו יכולים לראות בהקשר של מצעים. לכאורה מדובר על דבר פשוט, ובמובנים רבים גם אפשר לראות שאין הבדל בין השניים, חוץ מעניין הגדול, באופן טבעי מצעים של ילדים קטנים יותר מאלה של מבוגרים, בגלל שהם נמוכים יותר וכן בגלל שהם משתמשים במיטת יחיד ולא במיטה זוגית, אך אנחנו יכולים לראות שקיימים עוד שורה של הבדלים בין השניים.

לפני שאנחנו ניכנס לכל הנקודות שמבטאות את ההבדלים בין מצעים של ילדים לאלה של מבוגרים, נציין תחילה, שאנחנו יכולים לרכוש מצעי ילדים או מבוגרים במגוון רחב של חנויות ואתרי אינטרנט. יש מקומות שמציעים אך ורק מוצרים למיטה, אך לעומת זאת אנחנו יכולים למצוא מקומות שמיועדים ספציפית למוצרי ילדים ותינוקות, בהם אפשר למצוא גם מצעי מיטה שמיועדים עבורם.

ההבדלים שבין מצעי מבוגרים למצעי ילדים

ההבדל העיקרי מגיע כמובן בעיצוב. מבוגרים ישתמשו כאמור בעיצוב קלאסי יותר. אלה יכולים להיות מצעי מיטה חלקים, מצעי מיטה עם דוגמאות של פרחים או אלמנטים אחרים בסיסיים, ייתכן ויהיו אלו דוגמאות של ציורים מסוגים שונים ועוד.

בדרך כלל הצבעים יהיו שקטים, הצבעים יהיו רגועים, לא צעקניים מדי, לא שום דבר שיהיה קיצוני למראה של החדר ובכלל.

אצל ילדים, אנחנו נמצא לא פעם מצעי מיטה שהם עם דמויות שונות, בין אם אלה דמויות מעולם הספורט, עולם המוזיקה, דמויות מסרטים ותוכניות טלוויזיה ועוד מגוון רחב של עולמות תוכן שמתאימים לילדים. גם אם לא יהיו אלו דמויות, הרי שיהיו מצעים עם תמונות של כלי רכב, חיות, דברים שילדים מתחברים אליהם. מתוך מחשבה שזה יעזור להרדים את הילד.

עוד הבדל בין מצעי מיטות של ילדים לאלה של מבוגרים, זה סוג הבד. אצל מבוגרים נמצא סוגים שונים של בדים, כולל משי אפילו. אצל ילדים בדרך כלל נמצא בדים עדינים, נעימים, אך פשוטים, דברים שאפשר להחליף ולקנות אחרים במקומם במחיר סביר יחסית. אלה יכולים להיות מצעי ג'רסי או אחרים.

צריך לומר שאצל ילדים גם בדרך כלל נעדיף מצעים שקל מאוד לנקות אותו, על מנת שיהיה ניתן להסיר כתמים תוך זמן קצר ובקלות רבה יחסית. בעוד שאצל מבוגרים, זה פחות יהווה פקטור.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה