ניקוי ספות וחלונות



פסח בפתח, ובכל בית בישראל מריח את ריחות הניקיונות. למעשה, לחג הפסח, מלבד הכינויים המוכרים לו כגון: חג האביב וחג הקציר, ניתן להוסיף לחג הפסח שם נוסף: חג הניקיונות. זהו זמנם הגדול של חובבי הניקיון ומקצועני הניקיון.

ניקוי ספות - למה חברה מקצועית?

 

אחת המטלות הקשות ביותר בניקיון הבית, היא עבודת ניקוי הספות. ספות, מטבען, מתלכלכות, ספוגות שתייה, צוברות אבקות וסופחות זיעה. בשל היותן אגרסיביות, מלאכת הניקיון נעשית קשה פי כמה מאשר ניקוי רהיטים אחרים אשר בבית.

בנוסף, כדי לחדש את הספה באופן יסודי ולהסיר את הכתמים במלואם, מומלץ להזמין מנקה ספות מקצועי המכיר את כל סודות הניקיון, סוגי הבדים השונים ושיטות ניקוי ספות האפקטיביות.

מנקה ספות מקצועי, הוא אחד שמנוסה בתחום, יודע לתת חוות דעת מקצועית על סוג הספה עוד במבט חטוף, יבצע עבורכם ניקוי ספות יסודי וללא חיפופים.

חברת ניקיון WeClean מתמחית מזה שנים בניקוי ספות מקצועי בבית הלקוח, WeClean תעשה את זה ע"י צוות מקצועי, מיומן אשר מספקת אחריות מלאה על כל שירותי ניקוי הספות. אם תרצו לעיין ולקרוא עוד על השיטה המיוחדת של WeClean בקרו - ניקוי ספות אצל המומחים.

חברת ניקיון WeClean מספקת ניקוי ספות בראשון לציון מקצועי בזמינות מיידית. חייגו 1700-500-318


ניקוי חלונות - מי נגד מי?

חלונות, בניגוד לספות, קלות יותר מבחינת חומרי הניקוי והידע אשר הינן מצריכות. אך למרות הכל, גם ניקוי חלונות אינה מלאכה חביבה במיוחד, בייחוד כאשר החלונות מצריכות תחזוקה שבועית (בניגוד גמור לספות).

איך עושים ניקוי חלונות מקצועי?

כדי להגיע לתוצאה מקסימלית ויפה, מומלץ להצטייד במגב חלונות או בסכין להסרת מדבקות במקרים בהם יש כאלו. יש להתיז תרסיס מנקה חלונות, להבריש מעט עם ספוגית רכה ולנגב בדיוק נכון את המים חזרה. ניגוב החלון לעיתים יקח מספר פעמים, אך מנקה חלונות וותיק יודע היטב את המלאכה ויעשה זאת כקסם.

בנוסף לניקוי החלונות, יש לנקות את התריסים והמסילות במידה ויש כאלו בחלון. את התריסים מומלץ לפרק, לשטוף במים חמים עם מעט סבון, לייבש ולהחזיר למקומם.

את מסילות החלון, יש לשאוב עם שואב אבק או לחילופין באמצעות שפיכת מים עם נוזל ניקוי וספיגה באמצעות מטלית מיקרופייבר או כותנה. לעוד טיפים בנושא ניקוי חלונות בקרו.


קצת עלינו

אנו חברת ניקיון המספקת שירות ניקיון נרחבים בין היתר כמו: ניקוי ספות וריפודים, שטיחים ומזרנים, תריסים ווילונות ועוד. כדי להתרשם ממגוון עבודותינו, וכדי להתעדכן בכל הקשור לעולם הניקיון - חפשו אותנו בפייסבוק "We-Clean - ניקיון ללא פשרות". שם, אנו מעלים מידי יום טיפים שווים ומקצועים בכל הקשור לניקיון וסידור הבית.

לשאלות והזמנות, אל תהססו וצרו קשר 1700-500-318


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה