מתנות לגבר הבררן – איך מוצאים אותן?



אם גם בן הזוג שלכם בררן, ובמיוחד בכל הקשור למתנות, ואתן מוצאות את עצמכן מבלות לא מעט שעות (או ימים) בחיפוש אחר המתנה האולטימטיבית עבורו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכן למצוא מתנות לגבר בררן, כאלו שהוא יאהב.

מהם תחומי העניין שלו?

כדי למצוא מתנות לגבר בררן חשוב תחילה לבחון את תחומי העניין שלו. האם הוא משתתף בחוגים מסוימים? במה הוא עוסק ביום יום (מהו המקצוע שלו)? מה הוא אוהב לעשות בשעות הפנאי שלו – לבלות בבית או אולי בחוץ? ובכלל – מה מעניין אותו? לאחר שתשיבו על השאלות האלו תוכלו למצוא בקלות רבה יותר את המתנה המתאימה לו. זו שגם יאהב וגם ישתמש בה.

האם הוא רמז לכן לאחרונה על פריט כלשהו שהיה רוצה לרכוש?

אם בן הזוג הבררן שלכן מדבר לאחרונה לא מעט על גדג'ט מדליק מסוים שראה בטלוויזיה או אצל אחד החברים, אם הוא רומז לכן על פריט כלשהו שהיה רוצה לקבל, זה זהמן להוציא את זה לפועל. כל מה שאתן צריכות לעשות הוא להקשיב. לקרוא אולי בין השורות ולזהות מה הוא היה רוצה לקבל. איתור מתנות לגבר שנוהג לרמוז וליידע את הסביבה מה הוא היה רוצה לקבל היא משימה קלה!

מה אומרים החברים הכי טובים שלו?

 מבולבלות ומתקשות למצוא לו את המתנה המתאימה? פנו לחברים הכי טובים שלנו. אם אתן מחפשות מתנות לגבר הבררן ולא יודעות מה לרכוש לו, שאלו את החברים שלו שמכירים אותו היטב לא מעט שנים וגם נוהגים לבלות אתו לא מעט במהלך השבוע. הם וודאי ידעו מה מעניין אותו ומה הוא היה רוצה לקבל כמתנה.

ערכו סקר שוק

נכון, כאן הוא פחות מעורב וכאן מרבית העבודה היא שלכן. אם אתן מתלבטות מה לרכוש לו, כדאי גם שתכירו את האפשרויות העומדות לרשותכן. זה הזמן לגלוש בחנויות גדג'טים למשל, להיחשף למוצרים העדכניים והמדליקים ביותר שיש ולהכיר טוב יותר את השוק ואת כל מה שהוא מציע. סקר שוק כזה יעזור לכן גם לבחור כיוון בצורה טובה יותר ולאתר את המתנה המושלמת עבורו.

שאלו אותו

מתנותלא פשוט למצוא אמנם מתנות לגבר בררן, אך אם תצאו למשימה הזו כשהכלים הנכונים בידכן, תוכלנה למצוא לו את המתנה המתאימה. כדאי לכן גם להגדיר את התקציב שלכן ובהתאם לחפש מוצרים המוצעים במחיר זהה. מעבר לכך, וזהו אולי הפתרון הפחות מועדף, ובמיוחד אם אתן רוצות להפתיע אותו, אפשר לשאול. אם אתן לא מצליחות למצוא מתנה הולמת, פנו אליו ושאלו אותו מה היה רוצה לקבל. כמה פשוט – ככה קל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה