איך לצבוע קיר בפחות זמן ופחות בלאגן?



כל מי שצובע קיר בפעם הראשונה, מגלה שזה לא קל כמו שזה נראה. ובכל זאת, אם יש לך קצת זמן פנוי ומוטיבציה הכנו עבורך כללי זהב לצביעת קירות.

בשיטת "עשה זאת בעצמך"- כמו שרובנו קוראים עליה במאמרים מגוונים באינטרנט-  כל מה שאנו צריכים הם כמה חומרי עבודה ובעיקר: חומר למילוי חורים ושקעים. כמובן גם כלי עבודה כגון: מגשית, רולר, מסקנטייפ, מברשות, נייר שיוף, שפכטל, וכיסויים לרצפה, למזגן, ולרהיטים.

בשלב הראשוני חייבים להכין את המרחב לצביעה:

ראשית, למניעת מצב שהצבע יגלוש לחלקים שאינם אמורים להיצבע, יש להדביק מסקנטייפ בין התקרה והקירות, בין משקופי הדלתות והחלונות לקירות, בין הפאנלים לקירות. כמו-כן, מומלץ להסיר שקעים ומתגים או לכסותם.  

שנית, למניעת התזות, ניתן לפרוס על הרצפה סדין ישן או שמיכה

ישנה או יריעת ניילון ארוכה ורחבה או קרטונים רחבים. מה שיש בבית..

ולבסוף, במידה ויש שקעים או חורים, יש למלאם עם חומר מיוחד למילוי, באמצעות מרית. יש לחכות מספר שעות לייבוש ולאחר מכן, לשייף ולהחליק את הקיר.

 

בשלב הבא מתחילים לצבוע עם הרולר את כל הקירות ומשלימים את 

החלקים הצרים והעדינים בחלקים הקרובים לחיבור בין הקירות ובין

התקרה, עם מברשת או רולר קטן. יש לצבוע במספר שכבות. לפני צביעת

השכבה האחרונה יש להסיר את המסקנטייפ וכך שכבת הצבע תכסה גם את

סימני ההסרה. שימו לב, שבין צביעה של שכבה אחת לשניה יש לחכות לייבוש, כדי לוודא שאכן הצביעה על הקיר הינה אחידה ומוצלחת.  לפעמים ובעיקר בקירות ישנים, שלא עברו תיקוני צבע קבועים, או בקירות שנרטבו בעבר ולא תוקנו, יתכן ויש לתקן את הקיר שוב באמצעות חומר למילוי חורים ותיקוני קיר. שוב יש לעבור את מסלול הייבוש, השיוף והחלקת הקיר, ולבסוף צביעה מחודשת.

 

אם צריך לצבוע חדר או שניים הכל טוב ויפה...  אך כשמגיע הרגע שעומד בפנינו פרוייקט שיפוץ גדול ומקיף, שיטת "עשה זאת בעצמך" יכולה להימשך לעולמים, לבלגן ושלא לדבר על הלכלוך הרב- מה שיכול להיגמר באכזבה.

תסריט כזה ניתן למנוע על ידי השכרת שירותיו של קבלן צביעת דירה מומחה, מנוסה ומקצועי.

למשל, בפרוייקטים הדורשים תיקון משטח מאסיבי, באופן כזה שנקבל רמת גימור איכותית וגבוהה. כשהקירות מתפוררים ו/או השקעים בהם גדולים והחורים מרובים ואולי יש אפילו חלקים בו שיש להחליפם, יש צורך בעבודה מקצועית, ראויה ויעילה. על אחת כמה וכמה בפרוייקטים בהם יש צורך בפיגומים, או בטיפוס על סולמות גבוהים  והפעלת מיכשור מיוחד.  בפרוייקטים כאלה, עם כל הרצון שלנו להפחית עלויות, עדיף לשכור את שירותיו של קבלן צבע מקצועי, שמתכנן את הפרוייקט מראש, לפי דרישות הלקוח ויודע להתמודד עם האתגרים שפרוייקט כזה עשוי להציב בפניו.

 

אז אם כבר התנסית בצבעות ובא לך להתפנק ולקבל תוצאות יפות במינימום מאמץ ומקסימום תוצאות, אשמח לעמוד לשירותך, לכל שאלה ניתן להתקשר:

מיכאל מרקו – קבלן צבע מקצועי 052-2948427, אתר אינטרנט:

 http://www.geves-artist.co.il

שליחת מייל: [email protected]

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה