לקראת חגי האביב - בדקנו ומצאנו מי החברה הטובה ביותר למשלוח פרחים בעיר



החורף אמנם בעיצומו, אבל ט"ו בשבט כבר ממתין לנו מעבר לפינה.

לקראת סוף פברואר, נוכל לחוש בהתחממות הקלה שבאוויר,  בלבלוב המאפיין כל כך את התקופה היפה בשנה, וכחודשיים לאחר מכן - בפריחה העזה של שלל פרחי האביב שהאדמות הפוריות בארצנו שופעות בהם.

לקראת המועדים ט"ו בשבט, פורים ופסח, מתחילה עונת משלוחי הפרחים. זרי פרחים הם תמיד דרך נפלאה למסור מסר של חברות, של קירבה, של טבע מרהיב על שלל גווניו, ולא פחות מכל אלה - של אהבה רומנטית.

המומחים שלנו נתקלו לאחרונה באתר משלוחי הפרחים פלאוורנט - אתר שמאחוריו צוות מקצועי של אנשי פרחים בנשמתם. דרך האתר, תוכלו לבחור כל סוג של משלוח פרחים בראשון לציון - ולקבל זר המכיל פרחים איכותיים במיוחד, בעיצובים יפהפיים, בזמן - ואפילו במחירים הוגנים.

פלאוורנט - האנשים שמאחורי האתר

את קבוצת "אנשי הפרחים" שתמצאו מאחורי דפי האתר המקצועיים, מאפיינת במשותף האהבה לצומח. מדובר בקבוצה של אנשי מקצוע ייחודיים, עם המון ידע בשזירת פרחים והתמחויות (גם בחו"ל) בעיצוב זרי פרחים שונים. את התוצאה לא קשה לראות בין דפי האתר, כאשר אתם מעיינים בזרי הפרחים, העיצובים המיוחדים ושילובי הצבעים הנפלאים שתוכלו להזמין.

היתרון הגדול של פלאוורנט הוא לא רק ביכולות העיצוב והזרים המוצעים, אלא גם באיכות הפרחים עצמם. פלאוורנט עובדים עם מגדלי הפרחים הטובים בארץ, וכמו כן הם מייבאים פרחים ממגדלים מצוינים בעולם. הם מספרים כי הבחירה בפרחים ממגדלים איכותיים מאפשרת יותר מאשר רק זר מרהיב עם קבלתו - בנוסף, זרי הפרחים צפויים לשמור על הטריות, המראה הצבעוני והזקוף, למשך יותר זמן.

מה תמצאו באתר?

אתר פלאוורנט הוא בין אתרי משלוחי הפרחים הגדולים בארץ, ותמצאו בו אפשרויות למשלחי פרחים לא רק ברחבי העיר ראשון לציון, אלא ממש בכל הארץ - מחיפה בצפון, ועד לאילת בדרום. לנוחות המשתמשים, תמצאו באתר חלוקה ידידותית במיוחד למשתמש, שתאפשר לכם לאתר את זר הפרחים המושלם עבורכם - לפי מחיר, לפי אירוע, ואפילו לפי צבע הזר. לאחר שתמצאו את הזר המושלם עבורכם, תגלו שתוכלו להוסיף למשלוח שפע של פינוקים, כמו כרטיסי ברכה מעוצבים, בונבוניירות ושוקולדים איכותיים, בלוני הליום ממותגים, ועוד.

ההזמנה עצמה מתבצעת ממש בקליק - עם ממשק משתמש ידידותי גם עבור אלה מבינינו שהם פחות ממוחשבים; תמונות גדולות וברורות של כלל המוצרים ותיאורים קריאים וממוקדים - תגלו שקל מאוד לבצע את ההזמנה דרך האתר. 

איזה זר כדאי לבחור?

אם זה לכבוד החג, לחבר שמחלים ממחלה, או סתם כדי להגיד "אני אוהב אותך" - באתר תמצאו מבחר זרי פרחים שיתאים לכל העדפה, לכל צורך ולכל מסר שתבקשו לשלוח. בבואכם לבחור זר פרחים, אנחנו ממליצים לשמור על שני עקרונות מפתח:

  • שאלו אותו, מכרים שלו, או נסו לדמיין לפי מאפייני האישיות שלו, אילו פרחים הוא מעדיף. תתפלאו לגלות שמרבית האנשים הם בעלי העדפות לפרחים מסוגים או מצבעים שמדברים אליהם במיוחד
  • השתדלו לשאוב השראה מהחלוקות לאירועים באתר, תוכלו להיעזר בחלוקה על מנת לבחור זרים בהקשר הנכון עבור כל אירוע

תמצאו מגוון נרחב של זרי פרחים שיתאימו לחיפוש שלכם - אם אין לכם העדפות אישיות, תוכלו בקלות לבחור על פי התקציב העומד לרשותכם. 

בסופו של יום, כנראה שכל זמן שאתם לא בוחרים לשלוח זר ורדים אדומות וחשקניות לבוס או לחותנת - אתם בסדר. אם אתם לא בטוחים איזה זר הוא זה שיתאים במיוחד לאירוע, תשמחו לגלות צוות שירות לקוחות חייכני וזמין, שישמח לתת לכם עוד כלים, לבחירת הזר המושלם.

והעיקר - שיהיה במזל!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה