כל מה שרציתם לדעת על שיווק ופרסום באינטרנט



כל עסק שמוקם, מוקם במטרה אחת בלבד: להרוויח כסף. הסיבות להקמת העסק יכולות להיות מגוונות, ולכלול למשל את האהבה של בעל העסק לתחום העיסוק, או את הרצון של בעל העסק לעשות דבר מה חיובי לטובת העולם דרך העסק, אך המטרה נותרת תמיד בעינה: להרוויח כסף וכמה שיותר.

השורה התחתונה – האלמנט העסקי החשוב ביותר בכל עסק

עסק שלא מרוויח כסף, הוא עסק שעתיד להיסגר, ואם לא מחר אז מחרתיים. על אף שמדובר לכאורה באמירה פשוטה שכל אחד צריך להכיר, בפועל ניתן לראות עסקים רבים שסוטים מן המטרה, ומודדים את הצלחתם באמצעים אחרים.

מדידת הצלחת העסק באמצעות מדדים של חשיפה?

תופעה זו בולטת במיוחד בכל הקשור לתחום של שיווק ופרסום באינטרנט. ישנם בתי עסק שמשקיעים כסף רב בפרסום העסק באינטרנט, ובמרבית המקרים עושים זאת בצורה שאינה עולה בקנה אחד עם עקרונות השיווק המקצועיים, אינם פונים בצורה נכונה ואינם עושים זאת מול קהל היעד הנכון. במצב זה, ההשפעה של פעילות זו על השורה התחתונה, על פי המומחים של נטוורק טיים, תהיה מינורית ולעיתים אף שלילית, ולכן נוטים אותם עסקים לחפש את ההצלחה בערוצים אחרים כמו מספר חשיפות לאתר האינטרנט, מספר לייקים על מודעת פייסבוק, מספר תגובות או שיתופים של תוכן שהם מפרסמים וכן הלאה.

חשיפה זה חשוב, אך השורה התחתונה חשובה הרבה יותר

אין בכך כדי לומר שמספר לייקים, תגובות ושיתופים הם פרמטרים חסרי ערך, אלא שבפועל, על פי המומחים של נטוורק טיים, מדובר בפרמטרים המיועדים למדוד חשיפה ולא המרה. ישנן מודעות פרסומת רבות שנהנות מכמות גדולה של חשיפות, אך הן אינן פונות לקהל היעד המתאים ואינן מעבירות את המסר הנכון. כדוגמא, ניתן לחשוב על פרסום מכונית יוקרה בקרב הציבור הרחב. מן הסתם, מכונית כזאת תייצר התלהבות רבה ובעקבותיה לייקים רבים, אך אף אחד מן הצופים בפרסומת לא יכול באמת לרכוש את המכונית.

עדיפה עלייה בשורה התחתונה בחשיפה נמוכה מאשר ההיפך

בכל פעולת שיווק ופרסום שאתם עושים למען העסק, תמיד זכרו שהיעד הסופי שלכם הוא הגדלת השורה התחתונה על ידי הגדלת היקף המכירות. מדדי חשיפה הם מדדים חשובים, אך תמיד עדיפה עלייה בהיקפי המכירות באמצעות חשיפה מועטה מאשר ההיפך. המערך המקצועי של נטוורק טיים יודע לייצר מדדי חשיפה מעולים, אך יותר מכך הוא יודע לייצר המרות שיוצרות הכנסות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה