פעילות קרירה וספורטיבית בהיכל הקרח בחולון



היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות כגון, חוג החלקה אמנותית של הקרח, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים. ניתן לרכוש במקום ציוד מקצועי להחלקה על הקרח בחנות הציוד הראשונה בישראל בתחום זה.

היכל הקרח של ישראל - ice Peaks בחולון מזמין אתכם לסדנת החלקה בת חמישה ימים. הסדנה מיועדת לילדים ומבוגרים למתחילים ומתקדמים . אם אתם חוששים או לא יודעים להחליק בכלל או אם אתה כבר יודעים להחליק על גלגליות או רולר בליידס, בתום הסדנה, תוכל לעלות ולהחליק בביטחון או להפוך למחליקים מקצועים יותר.

הסדנה "לומדים להחליק בחמישה ימים" מועברת על ידי מאמנים מקצועיים מהטובים בארץ. כל מפגש נמשך 45 דקות בקבוצות קטנות של 5-10 משתתפים.
ישנן סדנאות למתחילים וסדנאות למתקדמים. הקורס מתאים לכל המשפחה.

מחיר הסדנה 300 ₪ ל-5 מפגשים
בן משפחה נוסף 10% הנחה (270)

היכל הקרח Ice Peaks מציע מגוון רחב של חוגים ופעילויות כגון, חוג החלקה אמנותית של הקרח, חוגי הוקי קרח לצעירים ובוגרים ושיעורים פרטיים.



ניתן לרכוש במקום ציוד מקצועי להחלקה על הקרח בחנות הציוד הראשונה בישראל בתחום זה

כיום, רשת מרכזי ההחלקה על הקרח פסגות הקרח, (Ice Peaks) מנהלת ומפעילה את מרכז ההחלקה על קרח בחולון שהוקם בהשקעה של 15 מיליון ₪ על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפת ספורט החורף הבינלאומית ומתכננת להקים שני מרכזים נוספים ברחבי הארץ. במקום מופעל סניף של פיצה האט וחנות הציוד המקצועי הראשונה בישראל. במקום ניתן לקיים אירועים, הופעות כנסים, ימי גיבוש וכמובן בר/בת מצווה וימי הולדת והכל בהתאם לתקציב שלכם. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק 03-5323008


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה