ליגת פוצ'יוולי ארצית נפתחה בחופי ראשון לציון



הקיץ חוזר, החום עולה וחוף הים של ראשון לציון מספק לנו שלל פעילויות ואטרקציות שהבולט מבינהם הוא ליגת URBAN פוצ'וולי 2017 בחסות עיריית ראשון לציון אגף החופים והאגמים והחברה העירונית חטיבת הספורט והקהילה, טורניר הפוצ'יבולי החל כבר לפני שבועיים בחוף הגולשים של ראשון לציון וימשך עד לתאריך 17.8.17

למי שעוד לא מכיר,  פוצ'יוולי הוא ענף ספורט ברזילאי במקור, צבעוני ססגוני המשלב חוף ים, כדורגל וכדורעף.השנה חוף הים של ראשון לציון נבחר כאתר מרכזי בו תתקיים הפעילות למשך 12  שבועות, מדי יום שבת בחוף הספורט. במקום הוקמה ארנה עם טריבונה מוצלת , מוזיקה לכל אורך האירוע , אווירת קיץ הפנינג וים .


 
בליגה קיימות 12 קבוצות שמשחקות בשיטת ליגה במשך 12 שבועות . כל משחקי הליגה יתנהלו על חוף הגולשים בעיר היין. 12 קבוצות, מספר שיא של חמישה שחקנים ברזילאים - וכולם יתחרו על מנת להיכנס לפיינל-פור היוקרתי.המשחקים משודרים בערוץ ONE  כל שבת בשעות 16:00-20:00 בשידור ישיר!

 
הטורניר מתקיים במסגרת אירועים נוספים שהועברו לחוף ימה של ראשון לציון עפ"י תוכנית הקיץ של חטיבת הספורט והקהילה.


בתאל גרבי מנהלת חטיבת ספורט ומרכזי קהילה: "ראשון לציון היא עיר עם ים של ספורט, הקיץ עיריית ראשון לציון והחברה העירונית מזמנים את תושבי העיר לשפע של פעילויות ספורט בעיר בכלל ובחוף הגולשים בפרט, נקיים טורנירים פתוחים לנוער ולקהל הפתוח בענפי הכדוריד חופים, כדורעף חופים, כדורשת, פיצ'וולי ועוד.  השנה נארח בחופה המדהים של ראשון לציון את אליפות ישראל לנוער בגלישה ואת אליפות ישראל בכדורעף חופים. נקנח את הקיץ בפסטיבל סטריט בול כמיטב המסורת במתחם הרובע. מצפים לראות את מיטב הנוער והתושבים מגיעים ונהנים".
צילום: אבי קקון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה