תאונת הדרכים בסינמה סיטי - ליאל בת ה-16 מתה מפצעיה



ליאל בבלר, תושבת העיר, נפצעה באורח קשה בעת שהמתינה במעבר חצייה עם חבריה סמוך למתחם הסינמה סיטי. הצוות הרפואי בבית החולים שיבא נאבק על חייה מאז סוף השבוע שעבר - אך אתמול נאלץ לקבוע את מותה

ליאל בבלר, שנפצעה באורח קשה בתאונת דרכים בראשון לציון בסוף השבוע שעבר, מתה אתמול (שלישי) מפצעיה בבית החולים שיבא שבתל השומר. מבית החולים נמסר כי הצוות הרפואי נאבק על חייה של ליאל מאז יום שבת, אז נפצעה בתאונה שהתרחשה ליד מתחם הסינמה סיטי.

בתאונה נפצעה באורח קשה גם חברתה של בבלר, עמית דניאל. בן זוגה, שחר קונזיאק, נפצע באורח קל. שלשום שחזרה דניאל את רגעי התאונה, וסיפרה ממיטתה בבית החולים אסף הרופא על האירוע, שבו נפגעו גם שתי נהגות כלי הרכב - בנות 20 ו-60.

דניאל סיפרה כי הלכה עם חברותיה לקניות לקראת הטיול השנתי שלהן. לדבריה, "ביציאה מהקניון עמדנו במעבר חצייה, ומצאתי את עצמי שרועה על הרצפה, עם עמוד חשמל בין הרגליים". היא הוסיפה: "נבהלתי, צרחתי, ראיתי את חברה שלי מחוסרת הכרה וידיד אחר עם גבס על היד. הפרמדיקים ניסו להרגיע אותי, ואמרו לי שעברתי תאונת דרכים".

מאז התאונה, חברים ומורים מבית הספר שבו למדו הנערות בראשון לציון, מקיף י' אבני חושן, הגיעו לבקר בבית החולים. הטיול השנתי, שהיה מתוכנן לשבוע זה, בוטל. דניאל סיפרה כי החבורה שלה "עברה אירוע קשה", אך כי החברים "כאן כדי לתמוך אחד בשני, וביחד נצא מזה מחוזקים".

הנהלת התיכון פרסמה הודעה לתלמידים לאחר מותה של בבלר, ובה מסר כי "שערי בית הספר יפתחו עבורכם משעה 18:30. צוות הייעוץ, ההנהלה, מחנכי שכבת י' ונציגים מהשירות הפסיכולוגי יעמדו עבורכם ולרשותכם בכל דבר. אנו משתתפים באבלה וכאבה של המשפחה".

התאונה אירעה בעת שבבלר, דניאל וקונזיאק הלכו על המדרכה ביציאה ממתחם הבילוי. שני כלי הרכב התנגשו זה בזה, ואחד מהם התהפך ופגע בקבוצת הנערים. טרם הובהר מה הוביל לתאונה, אולם עדי ראייה סיפרו כי הנהגת הצעירה נסעה במהירות והתעלמה מרמזור אדום במקום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה