כל הסיבות לקבלת ייעוץ פנסיוני מקצועי



לאורך שנים ארוכות אנחנו עובדים, מנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים ומעוניינים לחסוך כמה שיותר כסף.

 עם זאת, לא אחת קורה שברגע שבו אנשים יוצאים לגמלאות הם כן צריכים להוריד את רמת החיים שאליה היו מורגלים וזה לא באמת עניין פשוט. לכן, אם גם אתם רוצים להמשיך וליהנות מרמת החיים שלכם ואם אתם רוצים להיות בטוחים שלא יחסר לכם דבר, עליכם להתכונן לשלב הזה בחייכם. הדבר האחרון שבוודאי תרצו זה להפוך להיות עול על הילדים, מה שאומר שכדאי לכם לפנות עוד היום לקבלת ייעוץ פנסיוני כמה שיותר מקצועי ומתקדם. הייעוץ המקצועי בתחום הפנסיה זה מה שיוכל לעשות את ההבדל בין מצב שבו אתם חיים מהיד לפה ובין מצב שבו אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק, לחיות טוב וגם לראות עולם. 

ממי כדאי לקבל שירותי ייעוץ פנסיוני?

האמת היא שבימינו יש הרבה מאוד חברות ביטוח שמציעות, בין היתר, שירותי ייעוץ פנסיוני מתקדמים. עם זאת, הניסיון שלנו מוכיח שלא כל אדם שירצה לתת לכם ייעוץ הוא באמת איש מקצוע שמכיר את התחום, שלמד אותו ומגיע עם הרבה ניסיון. לכן אתם בהחלט צודקים אם החלטתם לבדוק בשבע עיניים לאיזו חברת ביטוח אתם רוצים לפנות לקבלת ייעוץ בתחום הפנסיוני. מומלץ לברר מראש: 

  • האם זו חברה מוכרת או סוכן ביטוח ידוע ובעל מוניטין? 
  • האם מדובר על שירות שעולה הרבה יותר מידי? 
  • האם על חלק מהשאלות תוכלו לקבל תשובות אונליין? 
  • מה כולל הייעוץ? האם זה ייעוץ נקודתי או מספר פגישות מתמשכות? 
  • האם אחרי קבלת ההחלטה תוכלו לבצע שינויים בפנסיה שלכם? 

אין דבר חשוב יותר מאשר להבטיח שיהיה לכם טוב גם בגיל השלישי ובמיוחד אחרי שהקדשתם את כל החיים לעבודה. לכן חשוב להשקיע בכך לא מעט כסף וכדאי שתמצאו עוד היום את היועץ הכי טוב בתחום הזה. 

כמה כסף להפריש בכל חודש לפנסיה? 

השאלה הכי חשובה שכל אדם רוצה לקבל עליה תשובה ובמיוחד אם מדובר על אנשים שעובדים במסגרת עצמאית, היא כמה צריך להפריש בכל חודש לפנסיה. המטרה היא כמובן לא לפגוע באיכות החיים, לא זו שמתנהלת היום ולא זו שתיהנו ממנה אחרי הפרישה. על השאלה הזאת תוכלו לקבל תשובה במסגרת ייעוץ פנסיוני מתקדם שתקבלו ולכן לא כדאי לדחות את הפגישה הראשונה עם היועץ. אפילו אם אתם צעירים היום ומתקשים לדמיין את עצמכם בפנסיה, הרי שכדאי מאוד להתעסק בדברים כבר עכשיו. ייעוץ בתחום הפנסיה ישנה את החיים שלכם, יקל עליהם וייתן לכם תחושה הרבה יותר גדולה של שליטה. אנחנו לא באמת יודעים מה יוליד יום ולכן חשוב להתחיל לדאוג לעתיד שלנו מגיל כמה שיותר מוקדם וצעיר. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה