פינוי תכולת דירות



חובה להודות: רובנו אוגרים הרבה יותר פריטים מכפי שאנחנו באמת צריכים.

הדירות שלנו אמנם הולכות והופכות גדולות יותר ויותר – בשנות ה-80 של המאה העשרים למשל מתוך כלל הדירות שנבנו רק כ-5% היו בעלות 5 חדרים ומעלה, ואילו בימינו, העשור השני של המאה ה-21, כ-20% מתוך הדירות הנבנות הן בנות 5 חדרים ויותר, ואילו דירות 3 החדרים שבעבר היוו כ-20-30% מהשוק כמעט ואינן קיימות במסגרת בנייה חדשה – אבל גם כך לעתים הבתים שלנו מלאים עד אפס מקום. בהתאם פינוי תכולת דירות מכל סיבה שהיא, בין אם במסגרת טיפול באגרנות יתר, ובין אם לקראת מעבר דירה או פינוי דירה של מי שעבר לבית אבות או הלך לעולמו, הינה משימה מורכבת למדי ובדרך כלל מומלץ להפקיד אותה בידיים מקצועיות של חברה אשר מתמחה בפינוי דירות.

למה כדאי לשכור אנשי מקצוע מנוסים?

לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם רוצים לפנות את תכולת הדירה, חשוב מאוד לבחור בקפידה את אנשי המקצוע שיעשו זאת.

ראשית, חברת פינוי תכולת דירות מקצועית תבצע את העבודה באופן היעיל ביותר, ובסופו של דבר חיסכון בזמן הוא גם חיסכון בכסף. שנית, העבודה תתבצע ברגישות מירבית – הן ביחס לחפצים בעלי ערך רגשי רב, והן כדי לשמור על התשתיות השונות בדירה. הזהירות באה לידי ביטוי גם בשמירה על המעלית ו/או חדר המדרגות, כך שתיחסך מכם עוגמת הנפש שכרוכה בעימותים עם שכנים סביב פינוי לא מסודר שגורם לנזק לתשתיות המשותפות.

עוד סיבה שבגללה חשוב לבחור באופן מושכל חברת פינוי תכולת דירות מקצועית היא שבדרך זו מובטח לכם שכל פריט ופריט מתוך תכולת הדירה יועבר למקום המתאים לו ביותר: פריטים שניתן עוד להשתמש בהם יועברו לנזקקים, פריטים שניתן למחזר יועברו לאתרי המחזור הרלוונטיים (והרי כולנו כבר מודעים לחשיבותה של השמירה על הסביבה) וכל השאר יועברו לאתרי פסולת מורשים ומסודרים.

כמה עולה פינוי תכולת דירה?

ישנן שתי דרכים לשלם עבור פינוי תכולת דירה: האחת, לשלם עבור הפינוי סכום כסף שנקבע בהתאם להיקף התכולה ומידת הקושי של פינויה (שתלויה בקומה שבה נמצאת הדירה, בקיומה של מעלית וכו'); והדרך השנייה היא לשלם באמצעות חלק מתכולת הדירה, וזאת אם ישנם בה פריטים בעלי ערך כספי שאתם מוכנים לוותר עליהם, ובפרט אם מדובר בחפצים שערכם הכספי נמוך ושאתם תתקשו לממש, אבל אנשי חברת פינוי דירות יוכלו לעשות זאת.

שירותים נוספים במסגרת פינוי תכולת דירות

אם תרצו, תוכלו בנוסף לפינוי תכולת הדירה ליהנות מעוד שירותים משלימים. אופציה אחת היא ניקיון יסודי ומקיף של הדירה באופן מקצועי, ובמידת הצורך כולל פוליש בעזרת ציוד מיוחד. עוד אופציה הינה הדברה שמהווה אף היא חלק מהשמשת דירת מגורים והפיכתה לכמו חדשה, ובנוסף מציעות חברות פינוי תכולת דירות גם שיפוצים קלים ואפילו החלפת צנרת, כדי לנצל את ההזדמנות לחדש את פני הדירה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה