איך לבחור לאיזה משרד עורך דין כדאי לפנות?



אם החלטתם לעשות את הצעד ולקנות לעצמכם דירה אתם בוודאי מתרגשים, כי מי לא היה מתרגש מכזה דבר?

 עם זאת, חשוב לדעת שלא מדובר על עניין של מה בכך כי בוודאי אתם משקיעים בדירה הזאת את מרבית החסכונות שלכם. משמעות הדברים היא שכדאי לעשות הכול כדי לצמצם את הטעויות ואת הסיכונים ולכן אתם צריכים משרד מקצועי של עורכי דין לענייני נדל״ן. משרד עורך דין הוא המקום שבו תוכלו לקבל ליווי, עצות משפטיות ואף סיוע במידה והדברים יסתבכו ולא יתנהלו כפי שתכננתם, אז למה אתם מחכים? 

משרד עורך דין שכולנו ממליצים עליו בחום 

כמובן שלא חסרי עורכי דין שעוסקים בתחום הנדל״ן בישראל אך לא בכל מקום תוכלו לקבל שירות מספיק טוב. לכן, אחד מהדברים הכי חשובים שכדאי לכם לברר בבואכם לבחור לאיזה משרד עורך דין אתם פונים זו שאלת ההמלצות. האם מדובר על משרד של עורך דין שהלקוחות שלו ממליצים עליו בחום? האם עורך הדין שמחכה לכם במשרד מציע:

  • ניסיון של שנים?
  • מקצועיות? 
  • אדיבות? 
  • זמינות ללקוח? 

זה לא משנה אם אתם קונים דירה, שוכרים נכס או שאתם רוצים לבצע כל פעולה אחרת הקשורה בנדל״ן כי בכל מקרה עדיף לפנות לעוה״ד הטוב ביותר שקיים. 

כמה תשלמו על הסיוע המשפטי שייתן לכם עורך הדין המומחה? 

יש הבדל כמובן בין משרד של עורך דין שאתם פונים אליו לצורך עריכת חוזה ובין משרד שאתם פונים אליו לצורך התמודדות עם סוגיות מורכבות בנדל״ן. לכן גם לא קל לענות השאלה כמה תשלמו שכן לכל משרד עורך דין יש תעריפים אחרים. מה שבטוח זה שכדאי לכם לדבר על הדברים האלה מראש עם עורך הדין שייתן לכם שירות, כי מה פתאום שתסכימו לשלם כל סכום שדורשים מכם? את כל המידע אודות המחירים, התעריפים ודרכי התשלום כדאי יהיה לברר מראש, אז למה אתם מחכים? זה הגיוני ולגיטימי לנהל על כך שיחה עם בעל המקצוע שלכם ויפה שעה אחת קודם. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה