מיסלב ננאדיץ, חתם בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון



המקשר הימני הקרואטי, מיסלב ננאדיץ', בן 25, 1.97 מטר, 97 ק"ג, חתם בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון לשלוש שנים. מיסלב גדל במועדון קטן בקרואטיה בשם מרינה קאסטלה בו עלה לקבוצת הבוגרים כבר בגיל 15. לאחר שלוש שנים בקבוצת הבוגרים הוא זכה עם מרינה קאסטלה בגיל 18 בלבד באליפות ליגת המשנה בקרואטיה ועלה איתה לליגה הבכירה תוך כדי שהוא מסיים כמלך שערי ליגת המשנה עם 166 שערים.

בעונת הבכורה בליגת העל הקרואטית בה פגש קבוצות פאר קרואטיות כמו זאגרב ונקסה הוא סיים עם מרינה קאסטלה במקום העשירי וכסגן מלך שערי ליגת העל הקרואטית עם 187 שערים. בעונה לאחר מכן, הוא סיים עם מרינה קאסטלה במקום התשיעי ובמקום החמישי בטבלת מלכי השערים. במקביל, המועדון הקטן בהופעתו היחידה במפעלים אירופיים, גביע המחזיקות 2010/11, הודחה בסיבוב השלישי מול בודיוולניק האוקראינית תוך כדי שננאדיץ' הצטיין עם שבעה שערים.

מעוניינים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.


בקיץ 2013 ובגיל 21 בלבד הוא עזב את הליגה הקרואטית ובשונה מהמסלול הקבוע של שחקנים קרואטים מוכשרים דרך האלופה הקבועה, זאגרב, הוא עזב ישירות לליגה ההונגרית לטובת טטבאניה הזכורה כקבוצה שבגביע ה-EHF השנה הדיחה את סגנית אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, בסיבוב השלישי, ובשלב הבתים את אלופת המדינה, מכבי תל אביב. בתום כחצי עונה שבמסגרתה הוא הודח עם טטבאניה בסיבוב השלישי של גביע ה-EHF מול לוגי השבדית הוא עזב בינואר 2014 לראפייסן בארנבאך/קפלאך האוסטרית שטרם הגעתו הייתה מתחת לקו האדום ובפער של חמש נקודות מחוף מבטחים. 48 שעריו עזרו לבארנבאך/קפלאך לעלות מעל הקו האדום ולהינצל.
בעונת 2014/15 שהייתה עונה מלאה בבארנבאך/קפלאך, ננאדיץ' הוביל את קבוצתו להישארות נוספת בליגה האוסטרית תוך כדי שהוא כובש 160 שערים ומסיים במקום השישי הכולל בטבלת מלכי שערי הליגה האוסטרית ובמקום הרביעי בטבלת הכובשים מהשדה משום שאף לא אחד משעריו היו מזריקות מקו שבעת המטרים. מקיץ 2015 ועד להגעתו להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון הוא שיחק בסגנית אלופת קרואטיה, נקסה.
במדי נקסה, ננאדיץ' השתתף בסא"ה ליגה החזקה, גביע ה-EHF והליגה הקרואטית. במסגרת הסא"ה ליגה הוא סיים עם נקסה במקום השישי לאחר מועדוני פאר כמו הדאבליסטית ההונגרית וסגנית אלופת אירופה, וספרם, הדאבליסטית המקדונית, ורדאר סקופיה, והדאבליסטית הבלארוסית, משקוב ברסט. במסגרת הסא"ה ליגה כבש ננאדיץ' באחוזים גבוהים, 27/49 ובמקביל, נקסה סיימה כסגנית אלופת קרואטיה אשתקד.

העונה הנוכחית הייתה עונת השיא של ננאדיץ' בכל המסגרות. זה החל בפתיחת העונה בה תשעה שערים שלו מול אלופת צ'כיה, דוקלה פראג, הובילו את נקסה לסיבוב השלישי בו היא פגשה משוכה קשה ביותר, מחזיקת הגביע הגרמני, מגדבורג. נקסה נתנה מאבק למגדבורג אך הפסידה לה תוך כדי שננאדיץ' כבש שישה שערים. מאז הספיקה מגדבורג להעפיל לפיינל פור גביע ה-EHF. באותו הזמן, מיסלב ננאדיץ' סיים תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת ספליט.

בסא"ה ליגה, ננאדיץ' סיים כאחד מהכובשים המצטיינים של נקסה במפעל. הוא שיפר את הסטטיסטיקות שלו בכל האספקטים עם 31/46 ומעל הכל הוא סיים את העונה כבעל אחוזי היעילות הגבוהים ביותר בסא"ה ליגה מעבר לקו תשעת המטרים עם 17/24, 71%. בימים אלו הוא עדיין משחק במדי נקסה במסגרת הפלייאוף הקרואטי ובסוף השבוע הנוכחי בפיינל פור הגביע הקרואטי בו העפיל לגמר בו יפגוש את הדאבליסטית, זאגרב. בתום הניצחון בחצי גמר הגביע הקרואטי, 25:30 מול וראז'דין, הוא נפגש עם יו"ר המועדון, דודי פלח, מ"מ יו"ר, עמית בר, והמאמן, עידן מימון, לטובת מעמד החתימה הרשמית והצגת חולצת המשחק שלו לעונה הבאה.

במדי הנבחרות הצעירות של קרואטיה ננאדיץ לקח חלק בכל הגילאים, החל מגיל 14 ועד 20. במשחקי הים התיכון הוא זכה עם נבחרת העתודה הקרואטית במדליית כסף, עם נבחרת הנוער הקרואטית במדליית ארד במשחקים האולימפיים לנוער ובסה"כ בנבחרת העתודה הקרואטית הוא ערך 20 הופעות ובנבחרת הנוער הקרואטית 19 הופעות.

מיסלב ננאדיץ' סיפר במעמד החתימה: "אני שמח מאוד לחתום בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון. הפועל היא מועדון גדול ואני מקווה שאתרום להצלחתו. אני אמנם צעיר אך יש לי רבות לתרום בעזרת המשחקים הרבים שהיו לי נגד הקבוצות הטובות באירופה. אותם משחקים יעזרו לי רבות גם במדים של הפועל. אני מתרגש ומתכונן לעבוד תחת עידן מימון ואני מצפה כבר לפגוש את הקהל הנפלא של הפועל ואני בטוח שהוא יתמוך בנו לאורך כל העונה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה