קניון עזריאלי ראשונים נפתח בראשון לציון



קבוצת עזריאלי השיקה היום ג', את "מרכז עזריאלי ראשונים", בראשון לציון, בהשקעה של כ-750 מיליון שקלים. מדובר בקומפלקס רחב היקף בשטח של כ-50 אלף מ"ר, הכולל קניון המשתרע על פני 3 קומות, מגדל משרדים המשתרע על פני 14 קומות וחניון תת קרקעי של כ-1,500 מקומות חניה.

הקניון שייפתח לציבור הרחב ביום חמישי הקרוב בשעה 18:00 בערב, כולל מגוון חנויות ודוכנים בדגש על תחום האופנה והלייף סטייל זאת בהתאמה לאופייה של ראשון לציון וסביבתה המאופיין באוכלוסייה צעירה ועדכנית. בקבוצה צופים כי את הקניון יפקדו מדי יום מעל לכ- 15 אלף מבקרים.

הקניון יציע חווית קניות בסטנדרט המוכר של קניוני עזריאלי ויכלול לראשונה רשתות בינלאומיות שמשיקות בו את הסניף הראשון בישראל דוגמת FOOT LOCKER , H&M HOME וסופרדריי. בין הרשתות הנוספות ניתן יהיה למצוא את מותגי האופנה H&M, אמריקן איגל STRADIVARIUS , ועוד. לצד מגוון המותגים, יציע הקניון קונספט הסעדה מעוצב וייחודי שיכלול דוכני מזון וחומרי גלם איכותיים, רשתות מוכרות כמו ארקפה לצד מסעדות חדשות כמו הפריים וה"מוציא" שבבעלות אבי לוי.

עזריאלי ראשונים, הקניון ה-16 שבבעלות הקבוצה, מתווסף ל-15 קניוני הקבוצה הכוללים את קניון עזריאלי איילון, קניון עזריאלי הנגב, קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי חולון, קניון עזריאלי הוד השרון, קניון עזריאלי מודיעין, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי חיפה, עזריאלי רעננה, קניון עזריאלי רמלה, עזריאלי הרצליה OUTLET, עזריאלי אור יהודה OUTLET, קניון עזריאלי עכו וקניון עזריאלי קרית אתא.

מעוניינים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.

עזריאלי ראשונים ממוקם בסמוך למחלף ראשונים (כביש 431 וכביש 412) ובצמידות לתחנת הרכבת ראשונים, צפוי לאכלס כ- 2,000 עובדים במגדל המשרדים, ומאות עובדים נוספים בקניון. הוא צפוי להוות מוקד משיכה מרכזי לאזור כולו, הן כמרכז קניות והן כמתחם תעסוקה. מגדל המשרדים צפוי לכלול חברות רבות בתחומים מגוונים בדגש על הייטק, מרפאות ומקצועות חופשיים, אשר ייתן מענה הולם למחסור בתחום זה באזור.


דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "בדומה לפרויקטים גדולים אחרים שהקימה הקבוצה והביאו לבשורה משמעותית לסביבה כולה כדוגמת מרכז עזריאלי ת"א ומרכז עזריאלי חולון, אנו בטוחים כי גם "מרכז עזריאלי ראשונים" יביא לדחיפה כלכלית לאזור. המרכז החדש יתרום להגדלת מעגל התעסוקה בעיר ולצמיחת עסקים מקומיים באמצעות היצע משרדים מודרני הממוקם מעל לתחנת הרכבת המאפשרת תנועת מועסקים לתוך העיר; בנוסף, כלל תושבי ומבקרי האזור יוכלו ליהנות מקניון חדשני וחוויתי בסטנדרט המוכר של קבוצת עזריאלי".

יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי אמר: "מרכז עזריאלי ראשונים מבטא את המשך צמיחתה של הקבוצה ותנופת הפיתוח הגדולה בה היא נמצאת; בימים אלה הקבוצה מובילה יזמות בהיקף של 5.5 מיליארדי שקלים".

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: "אנו צופים כי, מרכז עזריאלי ראשונים יהווה מרכז עסקים, מסחר ובילוי, שימשוך אליו את כל תושבי הסביבה והערים הסמוכות כגון נס ציונה, רחובות, יבנה ואחרות. האזור כולו נהנה מהגירה חיובית בדגש על זוגות צעירים ומשפחות צעירות והבחירה במיקום הספציפי בשילוב עם נגישות תחבורתית תהפוך את הפרויקט כולו לחלק מהמרקם האזורי המתחדש והמתפתח".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה