פורים שמח בראשון לציון



נועה קירל מול אלי ומריאנו * הכבשה שושנה ורוי בוי מול צביקה הדר וקרן פלס * בצד אחד של הזירה- כוכבי הילדים בשלוש במות ברחבי העיר * בצד השני הבדרנים הכי מצחיקים בפסטיבל הצחוק על שם ספי ריבלין * פורים מבדח בראשון לציון

ראשון לציון צהלה ושמחה. כמו בכל שנה, עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית מקיימת חגיגת פורים עם שירים ומופעים בספיישל של פורים מיוחד שיכלול שלל אירועים, הופעות והפעלות לרווחת תושבי העיר.

ביום ראשון 12/3/17 החל מהשעה 10:00 בבוקר תחלנה החגיגות בשלושה מוקדים ברחבי העיר- גן המושבה, פארק נאות שקמה וגן בעברית.



בבמה המרכזית בגן המושבה תופיעה נסיכת הפופ נועה קירל. לפניה יעלו לשמח את הילדים מימי ויויו- החברים של רינת. גם השנה תינתן במה לכוחות המקומיים כמו להקת הנוער הייצוגיות קול ראשון, להקה ייצוגית הילולים/ניצנים, להקה ייצוגית ג'אז עשרה, בית ספר לפיתוח קול ושירה – ווקאל, בית ספר למחול נחלת יהודה, בית ספר לריקודים סלונים ובית הספר לאומנויות הבמה מיומנה. כדאי להגיע עם תחפושות יצירתיות שכן תחרות התחפושות השנתית תתקיים.

מעוניינים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.

המופע המרכזי בפארק נאות שקמה יקח אתכם למעמקי הג'ונגל עם כוכב הילדים רוי בוי. עוד על הבמה בנאות שקמה- משה דץ יחד עם הכבשה שושנה במופע מוזיקלי עם מיטב הקלאסיקות. הכוחות המקומיים ישלבו את בתי הספר למחול שמפעילה החברה העירונית בנאות אשלים, קרית ראשון קרית גנים, נווה חוף, כרמים וכן נאות שקמה ופרס נובל. גם כאן תתקיים תחרות תחפושות.



בבמה השלישית- גן בעברית, הפארק במזרח העיר, יופיע הקוף הכי מצחיק במדינה- קופיקו. וזאת במסגרת מופע חדש דוקטור ליבי רופאת צעצועים. בנוסף תופיע רוני נדלר –הלוא היא רוני והלהקה במופע מוסיקלי לכל המשפחה. את המופע המרכזי בגן בעברית יתגברו הכוחות המקומיים בתי ספר למחול מישור הנוף, ניצנים, נעורים, עלומים, נווה הדרים, גני ראשון, היכל הספורט/רביבים וסטודיו קציר. בכל הבמות יוצבו מתנפחי ענק ויערכו סדנאות יצירה ברוח החג. הכניסה חופשית.

ואחרי שפינקנו את הקטנים בשלל אירועים והופעות, גם למבוגרים יותר מחכות הפתעות נעימות. במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור השלישי על שם ספי ריבלין שיתקיים בין ה-9 ל-12 במרץ, תעלה נבחרת בדרני ישראל, בינהם מוני ובראבא, החברים מ"זהו זה" יעלו מופע משותף וחד פעמי, ענת וקסמן תעלה במופע בכורה "אשת המערות", צמד הסטנדאפיסטים אלי ומריאנו "חוגגים 20 שנה יחד" ומארחים את הקולגה מ"ארץ נהדרת"- רועי בר נתן. צביקה הדר וקרן פלס משלבים כוחות במופע מוזיקלי וחגיגי, "הטיש הגדול" ורבקה מיכאלי יארחו את הקומיקאית מיקי קם, כוכבי הקאמל קומדי קלאב יעשו מרתון קורע במיוחד ותתקיים בכורה ארצית של המופע החדש, "לוקחים את הזמן 2", בכיכובם של רוני דלומי, ליבי רן ואליענה תדהר. הכניסה למופעי הפסטיבל בתשלום.

ראש העירייה, דב צור, בירך את תושבי העיר לקראת החג: "אני מאחל לכל תושבי העיר ולכל בית ישראל חג פורים שמח ומקווה שיגיעו לחגוג, ליהנות ולשמוח יחד איתנו בשלל אירועים חינמיים המותאמים לכל גיל."

חברת המועצה, מחזיקת תיק תרבות, קרן דנה-ג'דה, אמרה: " זו השנה השלישית שראשון לציון עורכת פסטיבל לזכרו של ספי ריבלין , אין מועד טוב יותר מאשר פורים המסמל שמחה וצהלה. כילדה שגדלה על התכניות של ספי , אני גאה שפסטיבל כזה מתקיים אצלנו בעיר.בנוסף יתקיימו בשלושה מוקדים ברחבי העיר מופעים של כוכבי הילדים , פעילויות מגוונות והפעלות מהנות ללא תשלום. בהזדמנות זאת אאחל חג שמח לכולם ותודה לכל העוסקים במלאכה , מזמינה את כולם להגיע, ליהנות ולצחוק.


מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, הוסיף: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות ברחבי העיר. הכניסה חופשית מקטן ועד גדול ואנו מצפים לראות את התושבים באים ונהנים מאירועי החג הססגוניים".

צילום אבי קקון 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה