כדורסל: יוצאים למשחק חוץ קשה בחיפה



מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תצא מחר (שלישי, 19:00) למשחק חוץ מול מכבי חיפה, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-21 בליגת ווינר סל.

במפגש הקודם בין השתיים (מחזור 10) רשמה מכבי ראנד מדיה ראשל"צ ניצחון 73:83 במשחק שהתקיים בבית מכבי. הכתומים ברבע שני ושלישי נהדרים (21:46) פתחו פער על האורחת שהוביל בסיום לניצחון. שון דאוסון בשיא עונתי קלע 26 נקודות להן הוסיף 6 כ"ח, 6 חטיפות ו-4 אסיסטים. עוד הרבו לקלוע: מארק ליונס 14, כריס רייט 13 ו-7 כ"ח ומונרו 9.

הכתומים יופיעו למשחק אחרי שרשמו ניצחון במוצ"ש על עירוני נהריה 85:93 בבית ובכך השלימו דאבל על האורחת. מארק ליונס הוביל את קלעי הקבוצה עם 25 נקודות ו-4 חטיפות, שון דאוסון להט עם 24 נקודות להן הוסיף 7 אס', 5 כ"ח ו-4 חטיפות. דריל מונרו הוסיף דאבל דאבל של 14 נקודות ו-12 כ"ח. עוד קלעו לכתומים: טוני יאנגר 8, ניצן חנוכי ואבי בן שימול 7 כ"א, קווין פאלמר וכריס רייט 4 כ"א.

שון דאוסון בשלושת המשחקים האחרונים (עירוני נהריה, ונטספילס ומכבי אשדוד) קלע בממוצע 24.6 נקודות למשחק.

מכבי ראנד מדיה ראשל"צ תגיע במטרה להשלים ניצחון כפול גם על המארחת מחיפה, באחד האולמות הקשים בליגה. במידה וינצחו ימוקמו הכתומים בין 6 הקבוצות הראשונות, בעוד הפסד והם במקום ה-7 עם משחק בית אחד פחות.

המפגש מחר מול מכבי חיפה יהיה משחקם השלישי ב-10 ימים כשעוד בהמשך צפוי להם לו"ז צפוף במיוחד עם משחק ליגה במוצ"ש/ראשון ואז ברביעי (16.3) משחק ראשון בסדרת רבע גמר היורופקאפ של פי"בא מול פרנקפורט הגרמנית שטרם נוצחה במפעל. הסדרה תתקיים בשיטת הטוב מ-3.

אבי בן שימול: "מגיעים שמחים על הניצחונות בליגה ובאירופה, אבל זה כבר מאחורינו ולפנינו עוד משחק חשוב וקשה שהתוצאה עלולה להשפיע עלינו בסיבוב הבא. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום וליצור רצף של ניצחונות, על מנת שזה יקרה נהיה חייבים לבוא אגרסיביים ומרוכזים". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה