פרס יוקרתי למגמת הקולנוע במקיף ח'



הסרטון "ביל והחייזר" מספר על מפגש בין ביל השיכור לעובר אורח והופק בטכנולוגיית תלת ממד * השופטים בציריך ציינו את ייחודיות ומקצועיות היצירה של התלמידים מראשון לציון

תנו כבוד: תלמידי מגמת הקולנוע והאנימציה בקריית החינוך ע"ש חיים בר לב, מקיף ח', זכו בציון לשבח בתחרות הבינלאומית לסרטי אנימציה שהתקיימה לאחרונה בציריך, שווייץ, על סרטם "ביל והחייזר" (Bill & the Alien), שנעשה בטכנולוגיית תלת-ממד.

מגמת הקולנוע ואנימציה בבית הספר היא מגמה חדשה וחדשנית, המכשירה את יוצרי הקולנוע והאנימציה של העתיד. הלימודים במגמה משלבים לימודים עיוניים ומעשיים בתחום הקולנוע והאנימציה, ומהווים פתח לתלמידים להשתלבות בעולם הדיגיטלי העכשווי, לצד פיתוח יצירתיות תוך שימוש בשפה הקולנועית והאנימטיבית.

את הסרטון "ביל והחייזר" יצרו התלמידים ירדן לאובר, יובל אלמוג, נועה מרקוביץ, ליהי זיסקוביץ, עופרי גורן, מרים נחום תו ונבו שלו במסגרת שיעורי המגמה בהדרכתו של המורה איתן גרינברג. הסרטון מספר על מפגש מקרי בין ביל השיכור לבין עובר אורח, והופק באמצעות תוכנת מאיה בטכנולוגיית תלת-ממד.

הסרטון נשלח למארגני הפסטיבל בשווייץ, שצפו בו, אהבו והחליטו להזמין את היוצרים הצעירים מישראל לתחרות שהתקיימה כאמור בחודש נובמבר, בשווייץ, במסגרת פסטיבל אנימציה לילדים ונוער.

הסרטון לא זכה אמנם באחד מהמקומות הראשונים בתחרות, אך השופטים התרשמו ממנו מאוד והכריזו על זכייתו של "ביל והחייזר" בציון לשבח על ייחודיות ומקצועיות היצירה.

מנהלת בית הספר רויטל הירשפלד: "אנחנו גאים בתלמידים ובמורה שלנו. המגמה המדוברת היא חדשה בבית הספר ופועלת מזה כשנתיים וחצי, וכבר זקפנו לזכותנו הישג בינלאומי ראוי לציון. ליוצרים ניתנה הערכה על יכולתם הטכנית הגבוהה בהפקת סרט האנימציה ברמה גבוהה. עבודת הצוות מאפיינת את מגמת הקולנוע וכל תלמיד מביא לידי ביטוי את חוזקותיו ויכולותיו למען הקבוצה כולה." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה