נשות מאמאנט בראשון לציון מציגות: ספורט ונתינה למען הקהילה..חשבתם שהן רק משחקות כדורשת? פנייה מראש המינהל לשילוב חברתי, הביאה את האמהות המסורות לאסוף במהירות יותר מ-50 שמיכות חורף ולהעבירם לידי הנזקקים במעון

ליגת האמהות מאמאנט הפכה כבר להיות הרבה מעבר לספורט עצמו. משחק הכדור הפופולארי בו משחקות בצוותא אמהות התלמידים מכל רחבי העיר, הפך את הנשים לחבורה מלוכדת ומגובשת המסייעת גם במגוון תחומים אחרים למען הקהילה.

חברת מועצת העיר, לימור גור, מלווה את פרויקט מאמאנט העירוני בו נוטלות חלק 18 קבוצות וכ-280 נשים, ובאחת משיחות הטלפון השוטפות שלה עם מרכזת הליגה, שירלי קליין, היא שמעה על רצונן של האמהות לתרום במגוון נושאים נוספים למען הקהילה.


ראש המינהל לשילוב חברתי, נעמי אחימור, ששמעה על הרצון הטוב של הנשים לתרום – הרימה מיד את הכפפה, וביקשה מהן לסייע באיסוף שמיכות חורף עבור מעון דרי רחוב. המסר הועבר מיד לנשים ותוך 10 ימים בלבד נאספו יותר מ-50 שמיכות חורף עבור הנזקקים.

נשות מאמאנט שירלי קליין, יפעת אלישזון, נועה שוורצפלד, איריס משען, אורלי גבאי וצופית מואב, העניקו את השמיכות בטקס מרגש למנהלת המעון.

מ"מ וסגן ראש העירייה מוטי עג'מי: "נכחתי במעמד קבלת השמיכות למנהלת המעון והודיתי להן בחום על היוזמה הברוכה וההיענות המיידית לטובת הקהילה." 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה