מדבר דוגרי – גיבור היום



שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ'אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם"...

שתי זאבות מוכות כלבת מהגולן הסורי, חדרו לקצרין, והסתובבו ליד בית ספר, בדיוק כשהילדים סיימו ללמוד ויצאו הביתה, ובדיוק כשהגיעו מלא הורים לקחת אותם. בקיצור היו שמה מלא אנשים, והזאבות התחילו לנשוך ילדים והורים כמו משוגעות. שלושה ילדים חטפו ביסים, אמא אחת נכנסה לחרדה ישבה על הרצפה כולה דם מנשיכה שחטפה, איזה סבא שגם חטף שם ביס ביס, נשכב על הרצפה והתחיל לצעוק, ואיזה אבא אחד כזה ג'אבר, חטף את הילקוט של אחד הילדים, התחיל לנופף אותו ככה חזק ועשה קולות וצעקות וניסה להבריח את הזאבות, אבל הן היו באטרף. נביחות, ריר מהפה וזה... ככה זה בכלבת. טירוף. חייבים לנשוך.

אבל פתאום בא המזל, למה אחד האבות שבדיוק הגיעו לקחת את הילד מהבית ספר היה שוטר. ההוא בלי הרבה לדבר רץ על הזאבות, הבין שהם מוכות כלבת ושחייבים לעצור אותן, וירה בהם. אחת התחילה על הרצפה ככה להתפתל ולנבוח אז הוא דפק בה עוד כדור. השנייה נפצעה אבל לא זזה, והשירות הוטרינרי שהגיע אחר כך כבר לקח אותה להסגר או משהו כזה. לא יודע. כולם בירכו את האבא הזה שהציל את המצב וגילה תושיה וקור רוח, מנהל הבית ספר הודה לו וגם ההורים, מפקד המשטרה שהגיע לזירה אמר שהוא שוטר מצטיין ושהוא פעל בדיוק כפי שמצופה משוטר לפעול במצב כזה, ובמקומון של קצרין או של הצפון משהו, שמו תמונה שלו מקבל תעודת הערכה מראש המועצה וכתבו "גיבור היום".


עכשיו רק תתארו לכם שבמקום בקצרין האירוע הזה היה קורה בירושלים, ושבמקום שתי זאבות נגועות בכלבת היו שתי מחבלות רוצחות, ושבמקום לתקוף בביסים הן היו תוקפות ודוקרות עוברים ושבים במשהו חד. נגיד מספריים. עכשיו רק תתארו לעצמכם את הבלאגן והחרדה שהיה יכול להיווצר שמה. ורק תתארו לעצמכם שלמרבה המזל שוטר שבמקרה היה באזור בא להציל את המצב, למרות שגם הוא היה יכול לחטוף דקירה. אבל הוא עדיין הסתכן ובא ונטרל את המחבלות הרצחניות האלו. וכעת תתארו לכם שכל מי שהיו שם בשטח בירכו אותו והודו לו ותפסו ממנו גיבור היום, אבל במשטרה פתאום הזמינו אותו לחקירה באזהרה.

וכעת תדמיינו שפתאום הוא צריך עורך דין. פתאום מהבן אדם שהציל את המצב, למען הכלל, הוא הופך לאשם. למישהו שעשה משהו לא בסדר. למישהו שיכול חס וחלילה לאבד את המקום עבודה שלו, ואולי אפילו לשלם פיצויים למחבלות ולמשפחות שלהן או לשבת בכלא.

כעת רק תדמיינו את הפעם הבאה שמחבלים תוקפים ככה באמצע הרחוב, ושוטר שנמצא בקרבת מקום חושב עשרים פעם אם כדאי בכלל להתקרב או להסתכן ולהתערב....ולמה הוא בכלל צריך את זה?!

אנחנו מדינה מופרעת באמא שלי.....
בדוגרי – לא ככה? 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה