יום המורה 2015 בראשון לציון



יום המורה יחול השנה ביום חמישי ה-3 בדצמבר, ובבתי ספר שונים יחגגו אותו ב-4 בדצמבר, יום שישי, כדי לאפשר גם להורים רבים להשתתף בחגיגה.

חגיגות יום המורה במוסדות החינוך בראשון לציון. לצד פרחים ומכתבי הוקרה שיקבלו המורים והגננות בכל רחבי העיר, יתווספו גם ברכות מצולמות של תלמידים שיועלו בפורטל החינוך העירוני, טקסים ומחוות שיארגנו ההורים למחנכים ולצוותי ההוראה במוסדות החינוך, והפעלת פרלמנט הנוער ומועצות התלמידים בנושא משמעותי זה.
יום המורה הוא יום הוקרה והערכה לאנשי החינוך ועובדי ההוראה על עבודתם בחינוך דור העתיד. מטרתו של יום זה היא להביע את ההערכה שרוכש הציבור למוריו מתוך הבנה כי הם המפתח להצלחה. במסגרת היום משולבת פעילות ענפה במרחבים דיגיטליים לצד פעילות שטח בערים השונות, במוסדות החינוך ובכנסת ישראל.

המטרות המרכזיות ביום זה הן: הבעת תודה והערכה למורים, חיזוק מעמדו הציבורי של מקצוע ההוראה, משיכת אנשים מוכשרים להוראה וטיפוח הצוותים הוותיקים יותר.

ראש העירייה, דב צור, כתב איגרת לכל המורים ובה ציין: "אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מכם על תרומתכם למען העיר ותלמידיה. בשבע השנים האחרונות עמלנו כולנו יחד כדי להוביל את מערכת החינוך בעיר למקום טוב יותר. הצבנו יעד להעלות את איכות החינוך בעיר, לא להתפשר על מקום טוב באמצע, אלא לנוע כל העת ובנחישות קדימה.

"אלברט איינשטיין כתב בשעתו: "החינוך הוא מה שנשאר, כאשר שוכחים את כל מה שלמדנו בבית הספר". אני משוכנע שלאורך השנים ייזכרו התלמידים את עיקרי ליבת המקצועות שנלמדו בכישרון על-ידיכם, ובטוח שאת המורשת הערכית והחינוכית הם לא יישכחו לעולם ויפעלו לאורה."
חבר המועצה משה לבהר המוביל את היזומה החשובה בעיר, הוסיף: "זו ההזדמנות של כולנו, הורים, תלמידים וכלל המערכת, לעצור לרגע משגרת העשייה ולהודות מכל הלב למורים שפועלים ועמלים כל העת על קידום וחינוך דור העתיד שלנו. ההשקעה שלכם – היא הרווח של כולנו." 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה