תלמידי קריית החינוך אמירים למען החיילים הבודדים



בני הנוער אספו מגוון מוצרים מפנקים ודברי מתיקה עבור החיילים, ונסעו באופן מאורגן לבלות איתם בערב שבת.

בראשון לציון אוהבים את החיילים: תלמידי כיתה יא' 7 ממגמת התקשורת בקרית החינוך אמירים, יצאו בצוותא לערב התנדבות בבית החייל, בתל אביב.

במסגרת פרויקט בגרות חברתית, התבקשה הכיתה למצוא פרויקט קבוצתי ולהתנדב בו ככיתה. במהלך השבועות האחרונים הועלו מספר רעיונות בין התלמידים, ולבסוף הוצע רעיון לבקר חיילים בודדים בערב יום שבת, בבית החייל. התלמידים החליטו לאסוף מוצרים מבני הנוער בתיכון - ולקראת ההתנדבות אספו: בקבוקי שמפו, סבון, ג'ל גילוח, דאודורנטים, שלל מוצרי טיפוח והיגיינה. בסך-הכל נאספו שני ארגזי ענקיים מלאים במוצרים מפנקים.

בנוסף, החליטו התלמידים להביא עמם לחיילים עוגות, מתוקים ושלל דברים שיעשו לחיילים הבודדים את השבת. התלמידים חילקו ביניהם את המטלות השונות - אפו עוגות ועוגיות, קנו שתייה ופיצוחים, התאגדו לארגן הסעה באופן עצמאי, והתחלקו ביניהם בהוצאות.

במפגש המרגש בבית החייל, לא היה ברור תחילה כיצד ייווצר החיבור בין התלמידים לחיילים, אולם כעבור מספר דקות נראה היה שהעניינים עולים על המסלול הנכון והמהיר.

בין השיחות שהתנהלו בין הנוכחים שמעו התלמידים סיפורים על: חייל קרבי שחזר בשאלה ועזב את בית ההורים, כי אלה לא קיבלו אותו כמו שהוא; פגשו בחור ערבי-נוצרי שמתנדב במשטרה; חובש קרבי שסיפר על המקומות בהם שירת; ונהג מבצעים שנכנס לעזה. כמו כן, שמחו התלמידים להכיר חיילת בודדה, שהיא עצמה בוגרת של מגמת תקשורת מתיכון אחר בארץ.

המפגש לווה והונחה על ידי מחנך הכיתה עמית גליטמן, שנסע יחד עם התלמידים והשתתף עמם בכל זמן הפעילות.

התלמידים שבו הביתה עם תחושת סיפוק ומלאי גאווה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה