כלת הצאר - תערוכה



בימים אלו מוצגת באכסדרה שבבניין העירייה התערוכה 'כלת הצאר'- פרויקט עיצוב אופנה שלהאקדמיה לעיצוב FA 29 בהשראת האופרה 'כלת הצאר'.

תערוכת האופנה מבית האקדמיה לעיצוב 29FA בראשון לציון 'כלת הצאר', הינה שיתוף פעולה ייחודי ומקורי של האקדמיה לעיצוב ותחום אמנות בעיריית ראשון לציון.

סטודנטים ובוגרי המחלקה לעיצוב אופנה, עיצבו דגמים בהשראת האופרה 'כלת הצאר' ובהם הושם הדגש על צלליות נשיות ארוכות ורחבות, בעלות אלמנטים טקסטילים האופייניים למעמד הגבוה: שמלות ארוכות, בדים עשירים וכבדים, שכבות של בד, דוגמאות מורכבות במוטיבים אריסטוקרטיים, צבעוניות אופיינית לסגנון בזהב, בז', שחור ובורגונדי, אבזור ותיכשוט אופייניים לתקופה.

אלמנטים חשובים לא פחות מהבגדים הינם הכובעים הייחודיים שעוצבו בעושר של דוגמאות מורכבות ומבניות אופיינית, שנוצרה בהשראת הלבוש התקופתי.התערוכה הוצגה לראשונה השנה באכסדרת האופרה הישראלית בתל אביב.

האקדמיה לעיצוב Fa29 בראשון לציון, נוסדה בשנת 1987 במטרה להכשיר את הדור הבא של מעצבי אופנה ובעלי מקצוע בתחום, תוך שאיפה מתמדת להקנות להם אהבה למקצוע, מקצוענות, חדשנות ויצירתיות. באקדמיה מלמדים מגוון מקצועות בתחום העיצוב כגון: עיצוב אופנה, סטיילינג, עיצוב פנים והום סטיילינג, תוך הקפדה על רמה מקצועית של הצוות והמנחים. דגש רב מושם הן על התחום היצירתי והן על התחום הטכנולוגי, בתנאי לימוד מיטביים.

תודת האקדמיה :
• לצוות המרצים שליוו את הסטודנטיות לאורך הדרך
• לסטודנטיות ולבוגרות האקדמיה על ההשקעה והתוצאה המדהימה. 
• לתחום אמנות ברשות לתרבות ואמנות בחברה העירונית, על שיתוף הפעולה ועל ההצלחה להביא את התערוכה בפני קהלי העיר. 
• התערוכה תוצג עד ל28 בדצמבר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה