גלעד מאור חוזר לאמן במכבי ראשון לציון



המאמן שהצעיד את הצהובים לשבע אליפויות ולשלושה גביעים שב למועדון שאותו עזב לפני כשלוש שנים • יחליף בתפקיד את ג'ו מתתיה, שאימן את הקבוצה העונה

מכבי ראשל"צ, סגנית האלופה, נפרדה ממאמנה בשנה האחרונה, ג'ו מתתיה, והשיבה לשורותיה את גלעד מאור. מאור אימן את הצהובים במשך שמונה שנים בעשור האחרון, זכה עימם בשבע אליפויות ובשלושה גביעים (שלושה דאבלים בסך הכל) ועזב את הקבוצה לפני כשלוש שנים.

בשנים הללו אימן מאור את עירוני רחובות (בשתי הזדמנויות), א.ס רמה"ש ובני הרצליה, אותה עזב באמצע העונה שחלפה. מאור חזר לאחר מכן לרחובות, אבל לא הצליח להציל את הקבוצה מירידה לליגה השנייה. בתום העונה הנוכחית החליט מאור לקחת פסק זמן מכדוריד ושמר על דממת אלחוט, עד היום כשחזר לקבוצה שעימה הוא מזוהה יותר מכל.

מאז שעזב מאור את מכבי ראשל"צ היא זכתה בשני גביעי מדינה תחת הדרכתו של אולג בוטנקו, אבל כשלה במאבק האליפות מול הפועל ראשל"צ, כולל העונה, ומכבי ת"א (בעונה שעברה). בעונה שחלפה הדריך את הצהובים מתתיה, בפעם הראשונה שלו על הקווים כמאמן לאחר שנים רבות כשחקן, והקבוצה העפילה לגמר הגיע (הפסד בשנייה האחרונה להפועל ראשל"צ) ולגמר-יד, שם כאמור הפסידה בחמישה משחקים ליריבה העירונית באדום.

מהנהלת מכבי ראשל"צ נמסר: "מתתיה הצעיר מונה העונה לראשונה למאמן ראשי בליגה העל של מכבי ראשל"צ והצעיד את הקבוצה לעונה מוצלחת. למרות זאת, הקבוצה לא השיגה את יעדיה לשנה זו והוחלט לבצע שינוי בעמדת המאמן. אנחנו בטוחים שג'ו עוד יחזור לאמן את מכבי ראשל"צ בעתיד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה