מדברים עסקים בראשון לציון



"כל ישראל ערבים זה לזה", אמרו חז"ל וצדקו: ערבות הדדית היא התשתית הערכית העמוקה ביותר של קיומנו..ביום רבעי ה-17/9/2014 יתקיים מפגש במסעדת ברלין שיפגיש בעלי עסקים קטנים בצל המצב הבטחוני שפגע כלכלית בעסקים בעיר.

המצב הביטחוני בארץ גרם לירידה משמעותית בהיקפי המסחר לצערנו גם בעירנו ראשון לציון. דווקא עכשיו בצל האיום על העסקים המקומיים קמה יוזמה מקומית מטעם חבר מועצת העיר, מר יצחק אבשלומוב, מחזיק תיק קידום עסקים קטנים ובינוניים , יחד עם עסקים בעיר ופורטל האינטרנט של ראשון לציון Rishonet.com מתאגדים ומרימים את הכפפה ליצירת יוזמות מעודדות בעסקים בעיר המבטאות סולידריות וערבות הדדית בעירנו.
 

ביום רבעי ה-17/9/2014 בשעה 21:00 יתקיים במסעדת "ברלין"-מעדניית סנדוויצ'ים גורמה הממוקמת בטיילת גן העיר (רחוב זד"ל 1) מפגש ראשון של בעלי עסקים קטנים בעיר.
 

חבר מועצת העיר, מר יצחק אבשלומוב יישא דברים ויעלה את רעיון המיזם המשותף שמטרתו להגדיל את מכירותיהם של עסקים בעיר ולסייע להם לשרוד בימים קשים אלה - ברוח הערבות ההדדית המקומית.

בעלי עסקים המעוניינים להשתתף במפגש נא צרו קשר דרך דוא"ל [email protected] או בנייד 0546665993 .

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונט - לחצו כאן


ראשונט מדברת עסקים

פורטל האינטרנט Rishonet.com מקצה פלטפורמה מיוחדת לבעלי העסקים הקטנים בעיר להציג את מרכולתם ושרותיהם לגולשי האתר בחינם, המעוניינים נא ליצור קשר עם מערכת האתר במייל - [email protected] ונחזור אליכם עם כל הפרטים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה