הפועל ראשון לציון יוצאת בקמפיין " די לאלימות"



הפועל ראשון לציון יצאה היום (שבת) בקמפיין די לאלימות הן מצד השחקנים והקבוצות והן מצד הוריהם.כבר מהיום באישור איגוד הכדוריד שחקני מחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ושחקני היריבות יחלקו מיד לאחר הקריאה המשותפת עם שחקני היריבה פליירים לשני הקהלים

בספורט הישראלי ככלל ובכדוריד בפרט נתקלים חדשות לבקרים בהורים שמגדפים את שחקני היריבה, מאמני היריבה ואת השופטים ומן הראוי שהנושא ייגמר עוד בטרם התחיל. בהזדמנות זו האגודה דורשת הן מהוריה והן מהורי היריבה לקחת חלק ספורטיבי במשחקים ולא לפגוע בהם.

כבר מהיום באישור איגוד הכדוריד שחקני מחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ושחקני היריבות יחלקו מיד לאחר הקריאה המשותפת עם שחקני היריבה פליירים לשני הקהלים באישור איגוד הכדוריד בהם מצויינים הדברים הבאים:

לאחרונה רבו מקרי האלימות בספורט בארץ ולצערנו גם במגרשי הכדוריד.

אנו, באגודת הפועל ראשון לציון, עמלים קשה על מנת להנחיל את ערכי ההגינות, הכבוד והחברות באותה מידה שאנו שואפים להישגים ומצוינות ומבקשים כי תעזרו לנו לשמר ולפתח את ספורט הכדוריד תחת ערכים אלו.

אנא מכם, הימנעו מדיבורים (קללות והערות מעליבות) כלפי השופטים, השחקנים או קהל אחר. אנו מבקשים כי את מיטב מרצינו נשקיע בילדינו ובמועדון שלנו!

בואו נתעסק כולנו בדחיפות ילדינו למשחק טוב, הוגן ומכובד ולמען הישגים ומצוינות. בואו נעודד ונריע לשחקנים שלנו ונפסיק לעסוק באחרים.
חשוב שנשמש מודל לילדינו ושנשמש מודל לענפי ספורט אחרים.

יש לנו מועדון מוביל, מצטיין והישגי
ביחד נוביל אותו לתרבות של "אין מצב לאלימות"!
כי להיות הפועל (ראשון) זה מחייב!

אגודת כדוריד הפועל ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה