בא לרשום דוחות למחליקים ונפגע מסקייטבורד



מבצע אכיפה שנועד ללכוד צעירים המחליקים בצורה מסוכנת ברחבת היכל התרבות בראשון לציון, הסתיים השבוע בנזק לכל הצדדים: פקח פצוע שנזקק לתפרים ודוח בסך 730 שקל לנער שפגע בו כשניסה להימלט....

מזה זמן רב הפקחים העירוניים בראשון לציון שמו לעצמם למטרה למגר את תופעת הצעירים שהפכו את רחבת היכל התרבות למשטח החלקה עבור הסקייטבורד או הרולרבליידס שלהם. למרות שמדובר במבצע אכיפה זהיר ולא מזיק, הם מצאו עצמם ביום ראשון האחרון במרדף אלים שהסתיים בפקח פצוע שנזקק לתפרים וחשוד שנחקר במשטרה.

היכל התרבות אמור להיות מקום שקט שאליו מגיעים תושבי העיר כדי ליהנות ממופעים ואירועים שמגיעים למתחם, אך שוב ושוב מתקבלות תלונות של תושבים על כך שעשרות נערים מחליקים על גלגלים חולפים על פניהם במהירות במתחם, ולעתים אף מסכנים את שלומם. במקרים רבים פקחים מגיעים למקום אך המחליקים מצליחים לברוח.

בעקבות כך הוחלט בפיקוח העירוני לקיים מבצע אכיפה, שבמהלכו יגיעו הפקחים בכוח מתוגבר וינסו ללכוד את אותם מחליקים. אך כאשר הגיעו הפקחים למקום ביום ראשון האחרון, למרות הניסיון להפתיע הבחינו בהם המחליקים ונמלטו.

אחד הרוכבים שברח בעזרת הסקייטבורד שלו לרחוב צדדי, נתקל לפתע בפקח שניסה לחסום את דרכו. לרוע מזלו של הפקח, הוא נהדף בחוזקה על אחת האדניות בצד הדרך ונחתך בידו. בעקבות הנפילה הוא פונה לבית חולים 'אסף הרופא' ונזקק לתפרים.

 במקביל עקבו פקחים נוספים אחר הנער, שחשב שהתחמק מידיהם. כשעלה לבניין שבו הוא מתגורר, הגיעו שוטרים לביתו ועיכבו אותו לחקירה בתחנה, שם הודה כי הוא אחד המחליקים במתחם. בעקבות כך נרשם לצעיר דוח בסך 730 שקל והסקייטבורד שלו הוחרם.

קרדיט: אבי יצקוביץ' mynet.co.il

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה