מנעולן פיצה תושבת העיר ב- 1800 שקלים בגלל שכפול לא מוצלח



תושב ראשון לציון חיכה בציפייה להופעה של הזמרת מרינה מקסימיליאן-בלומין, מפתח כושל תקע את מנעול הדלת והשאיר אותו בבית. בית המשפט הורה למנעולן לשלם לו פיצויים...;

בית המשפט גזר על מנעולן לפצות בסך של 1,800 שקל את תושב ראשון לציון, בעקבות שכפול לא מוצלח של מפתחות. הלקוח, כך התברר, נאלץ לבלות את ליל שישי בביתו לאחר שהמפתח החדש תקע את מנעול הדלת.

המקרה התרחש לפני כשנה, אז הזמין התושב אצל המנעולן שכפול של שני מפתחות לביתו ושילם על כך כ־80 שקל. בערב שישי התכונן האיש לצאת מביתו כדי  לצפות במופע של הזמרת מרינה מקסימיליאן־בלומין, אליו רכש שני כרטיסים תמורת מאות שקלים. לרוע מזלו, כאשר הכניס את המפתח לדלת הבית, הוא לא הסתובב כמצופה אלא תקע את המנגנון והמנעול יצא מכלל פעולה.

הצטרפו לדף של אתר האינטרנט של ראשון לציון  Rishonet.com " ראשון לציון בכותרות " בפייסבוק ותהיו מעודכנים בכל מה שקורה בעיר

 
בעקבות זאת יצר האיש קשר עם המנעולן ששכפל את המפתחות, אך זה סירב להגיע בטענה שהוא שומר שבת. בלית ברירה נאלץ האיש להזמין פורץ שהחליף את המנעול בחדש ושכפל מפתחות עבורו. עלות הטיפול, כולל אחריות, הגיעה ל־1,300 שקל. כמו כן, נאלץ האיש לוותר על ההופעה ולהיות ער כמעט כל הלילה, מאחר שדלת הבית לא הייתה נעולה.

בעקבות כך הוא פנה לבית המשפט לתביעות קטנות בעיר וביקש לתבוע מהמנעולן פיצויים בסך 2,350 שקל. לבסוף, כאמור, התביעה התקבלה והמנעולן נתבע לשלם 1,800 שקל.

עוד כתבות:

30 חודשי מאסר לשודד חנות Yellow של תחנת הדלק פז בראשון לציון

הוארכו מעצריהם של 15 חשודים בפרשת הלבנת ההון
 

קרדיט: אבי איצקוביץ' Mynet.co.il

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה