"החתונה שלנו"- לנה ומיכאל



פרויקט משותף בין Rishonet.com ל"פוטו גדי" מציג : "החתונה שלנו" . תושבי ראשון לציון שנשאו לאחרונה שמחים לחלוק את חוויותיהם מתקופת ההיכרות, דרך ההכנות לחתונה ועד מבט עתידי יחד על החיים.

הסיפור השבועי הוא על הזוג המקסים לנה ומיכה.

לנה בת 25, עובדת בחברת אינסטלציה כמנהלת רכש ומיכה  בן 26, עצמאי מחזיק ברשת בורגרים ראש העין. השניים גרים  כרגע בשכירות ברמלה, לפני מעבר לראשון לציון והתחתנו באולמי טרויה בצומת בני דרום -מספר המוזמנים כ-550 איש.


עלות החתונה

250 אלף שקל

ההיכרות

הכרנו לפני 9 שנים בגיל 16 ....גיל הטיפשעשרה כמו שאומרים, שנינו הינו בגיל ההתבגרות מנסים לכבוש את העולם... הכרנו באזור התעשייה הישן בראשל"צ בזמן בילוי, אני היתי עם חברות שלי והוא היה עם חברים שלו .

אחת מהחברות שלי הכירה את החברה שלו וכך יצא שבמשך הערב יצא לנו לשבת ביחד. הוא ראה אותי ונרגש לדבר איתי אני התביישתי ולא עניתי....במשך אותו הערב הוא ניגש לחברה שלי וביקש שהיא תכיר בנינו, אני סירבתי בנחמדות וכל אחד המשיך בדרכו.

לאחר כמה ימים חברה שלי צלצלה אלייה אמרה לי בואי הם באים לראשון לשבת אצלנו בואי איתי נפגשנו שוב כל החברים יצא לנו לדבר, לשבת וליהנות מהחברה של האחד והשנייה. יום למחרת כבר אני צלצלתי לחברה שלי ואמרתי לה תגידי לו שיצלצל אליי..

כמובן שבהמשך אותו השבוע כבר היינו זוג, הקשר נמשך כמה שנים. לצערי אחר כך נפרדו כדי לנסות ולחפש כל אחד את הדרך שלו. הינו פרודים כשלוש שנים... שנינו התבגרנו וגדלנו וכל התקופה הזאת הינו בקשר,  רצה הגורל ונפגשנו וחזרנו להיות ביחד .

ההצעה

לא הייתה הצעה... יום אחד ישבנו לדבר ופשוט החלטנו יאללה מתחתנים... הלכנו סגרנו אולם הודענו למשפחה שאנחנו מתחתנים אף אחד לא היה מופתע כל כך כי זה היה ברור כבר שנתחתן. חמותי תמיד היתה אומרת לנו מגיל 16 אתם בסוף תתחתנו נכתב לכם מלמעלה תוך חודשיים הרמנו חתונה מדהימה שעד היום מדבברים עליה.. לחפש אולם היה די קל הלכנו לכמה מקומות באותו היום ואת הטורויה השארנו אחרון כמובן שללא היסוס נסגר התאריך ואז התחילו הריצות לסידורים האמיתיים, הזמנות שמלה חליפה טעימות עיצוב אולם וכו....

שיר החופה

שיר החופה שלנו היה "להינשא הלילה" של יניב בן משיח בביצוע נהדר של ויקי ויניב מצוות ליסט הפקות הם גם אלו שתיקלטו והרימו לנו האירוע  .לפני השיר של החופה הקלטתי ברכת כלה מרגשת מאוד , שיר שבירת הכוס היה "החתן לכלה שם טבעת"

שיר הסלואו הראשון היה השיר של דודו האהרון "מאז ידעתי שזו את "בביצוע ליסט הפקות.

 

 

שיר הסלואו שני היה הפתעה מיכה לא ידע עליו הקלטתי לו בהמון אהבה את השיר "אהוב שלי" של רינת בר החלט היה מלחיץ קצת בכל זאת אני לא זמרת ולהופיע מול 550 איש קצת הפחיד מיכה הפתיע אוצתי במשך  הערב ולבש חולצה "אני לא בן של מלך אבל התחתנתי עם מלכה" זה ריגש אותי מאוד כי אני יודעת שזה קצת לא מתאים לו והוא עשה את זה במיוחד בשבילי.

מסיבת רווקים

במסיבת רווקים שלו החברים עשו לו באיזה לופט בטוח שלי לא סיפרו מה היה שם רק כשמיכה חזר בשעות הבוקר המוקדמות, אני לא עשיתי מסיבת רווקות העדפתי לוותר אני ושתי חברות הכי טובות שלי ישבנו בבית קפה לערב של זיכרונות וצחוקים.

שמלת כלה וחליפת החתן

היו לי שתיי שמלות שאת שתייהן יצרה בהשקעה גדולה הגברת רחל רחמים מ"כלה יפה" זאת הייתה חוויה של אחת למיליון היא הגשימה לי חלום ילדות ... היחס והשירות והאדיבות של רחל שווים הכל. היתה לי בהתחלה שמלה נפוחה מאוד עם מחוך אבנים מהממות ושמלה שנייה ארוכה צמודה כולה פייטים כסופים בהחלט הרבה אומץ.

החליפה של מיכה נרכשה ב"מרקו סיטי" בהתחלה הוא רכש שתיי חליפות עם ווסט.... ההתלבטות היתה מאוד קשה עד שהחליט מה ללבוש לאחר מכן הוא החליף את ג'קט והמכופתרת לחולצה טי שרט מהממת.

 

D.J  וקצת על המוזיקה

ה-DJ כמו שאמרתי קודם לכן היו ליסט הפקות תיקלט רועי ...שרו בלייב בחופה ובסלואו ובין הארוחות ויקי ויניב מליסט הפקות . היו כנריות ומתופף היה מהממם הם הרימו את הקהל גם מי שלא רצה קם והרבו הופתעו שהיו זמרים  ששרו זה היה יחודי ומיוחד.....

צילום

הצלם מספר 1 היה "פוטו גדי" ליווה אותנו מהבוקר איתי... היה גם יובל המקסים אצל אבי מלכה המעצב שיער האדיר .היה יום גשום וקריר לא קל לכלה להצטלם.... בהמשך הצטרפו רועי ומיכה הצלמים, עשינו תמונות מדהימות במזכרת בתיה השכרנו לימוזינה מקלאסיק לימוזין  וגם עשינו קצת תמונות סטודיו.

במהלך הצילמוים התקשר רועי הצלם אליי ואמר לי בואי  נעצור בבית קפה ברחובות ונצלם קצת עצרנו בפארק המדע להצטלם הלכנו לאחד מהבתי קפה, שם מיכה והמלווים שלו הלכו ראשונים ואני והמלווה שלי אחרי,  נכנסו פנימה וזה החזיר אותנו תשע שנים אחורה... בבית קפה עבדה אותה בחורה שהכירה בינינו באותו ערב... היא הופתעה לראות אותנו כי לא הינו בקשר כל התקופה הזאת ואמרה לנו:" מה אתם מתחתנים אני לא מאמינה איזה דבר?" אז בשבילנו זה היה מן סוג של סגירת מעגל.

 

 

ירח דבש מתוכנן

תכננו לטוס לתילאנד אחרי החתונה אך זה לא יצא לפועל התבשרנו שהחסידה באה לבקר ונכנסתי להיריון אז כרגע הירח דבש מתוכן לינואר הקרוב שבתקוה שיצא לפועל.... כרגע אנחנו נהנים מבן מקסים בן 9 חודשים ששמו אור שמביא לנו אושר נחת ושמחת חיים לזוגיות שלנו אנחנו נהנים אחד מהשני ומהנסיך הקטן שלנו זו מתנה יותר גדולה מכל דבר שאי פעם אפשר לבקש .

איפה תהיו בעוד 10 שנים?

בעוד עשר שנים אני מקווה לראות את עצמי יותר מסודרת.... בית יותר גדול עם שלושה ילדים גדולים כבר מאושרת מהחיים נהנית מהזוגיות שלי .....

מיכה :אני רואה את עצמי עוד 10 שנים עם עסק מצליח מתפתח וגודל מבחינה עיסקית פלוס שלושה ילדים אחרי שטיילתי בעולם....


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה