"החתונה שלנו" - מורן ונאור אוחנה

פרויקט משותף בין Rishonet.com ל"פוטו גדי" מציג : "החתונה שלנו" . תושבי ראשון לציון שנשאו לאחרונה שמחים לחלוק את חוויותיהם מתקופת ההיכרות, דרך ההכנות לחתונה ועד מבט עתידי יחד על החיים.

הסיפור השבועי הוא על הזוג המקסים מורן ונאור אוחנה .

מורן בת 26, שוטרת באגף התנועה הארצי בבית דגן ונאור גם הוא בן 26, עובד כנהג בחברה להוצאת ספרים. השניים גרים  כרגע בשכירות בבית דגן והתחתנו בתאריך 6/6/12 באולמות "לילות קסומים" בקיבוץ חפץ חיים- מספר המוזמנים כ-500 איש.

ההיכרות

הכל התחיל כאשר לפני שנה עשיתי שבת אצל משפחתי בבית דגן. חבר של נאור שכנע אותו להצטרף לטיול שבת, נאור בסופו של דבר השתכנע ויצא עם חברו לעשות סיבוב בישוב.

במהלך הטיול עצרו השניים אצל דודתי בבית שם הם ראו ידידה שלהם ששכנעה אותם להישאר לשבת איתנו, היה ממש כיף וצחוקים, אני ונאור החלפנו מבטים בינינו, לאחר מכן אני ובת דודה שלי נכנסנו הביתה להביא שתייה ופיצוחים ושם ניסיתי לשכנע אותה שנכיר לה את נאור, למזלי היא לא הסכימה והחליטה שהוא יותר מתאים לי, מפה העניינים פשוט התגלגלו, נאור ביקש את הטלפון שלי מאותה ידידה וכבר למחרת התקשר אלי והחלטנו שאנחנו מנסים קשר, אחרי 4 חודשים צלחה דרכנו והוא הציע לי נישואים.

ההצעה

אני ונאור ירדנו בסוכות לאחותי שגרה באילת, במהלך החופשה נאור החליט שהוא מפתיע אותי (לפחות ככה הוא נתן לי לחשוב) בטיול בהאמר שחור בדיוק כמו שרציתי, במהלך הטיול נסענו למצפה שחמון צפינו על כל אילת, לאחר מכן המשכנו את הטיול לאורך קו החוף בשקיעה, שם חיכה לנו צלם שעשה לנו בוק צילומים.

לאחר מכן המשכנו בהאמר לכיוון האגם שליד עיר המלכים שם נאור שם לי כיסוי על העיניים והוביל אותי לארוחה רומנטית לאור נרות עם שף פרטי, אחרי שאכלנו ושבענו החליט נאור להזמין אותי לריקוד סלואו לצלילי "אם תרצי" של ליאור נרקיס, במהלך הריקוד נאור ביקש ממני לעצום עיניים וכאשר פתחתי אותם לאור הזיקוקים, נאור כרע ברך והציע לי נישואים, מרוב ההתרגשות שכחתי לענות לנאור, והצלם שהנציח את הרגע שאל אותי אם אני מסכימה או לא? ברור  שצעקתי לו שכן!!!

ההתרגשות

מורן: "הצעת הנישואים היתה מאד מרגשת, חיכיתי לרגע הזה כל חיי, אבל לא תיארתי לעצמי שהצעת הנישואים תהיה בכזאת רמה ובכזאת התרגשות".

נאור: "הרגשתי שהיא החצי השני שלי, והאישה שחיפשתי כל חיי, ולא היה טעם למשוך את זה".

מסיבת רווקות

נסעתי עם 2 חברות טובות בסופ"ש לצימר בקיסריה, שם התפנקנו לנו במסאז', היה סוף הדרך.

מסיבת רווקים

עשו לי חפלה אצל חבר עם הרבה מוזיקה בשר ואלכוהול.

תפריט החתונה

קייטרינג של אולם האירועים, 200 שקל למנה.....בעמדת הבופה היה בר עשיר שכלל פוקצ'ות, שיפודי פרגיות, קבבונים, מוקפצים למיניהם ורצועות אנטריקוט על האש.

כמנה ראשונה הוגשו דג פילה מושט בסגנון מרוקאי או מאפה פילו במילוי פרגית, כמנה עיקרית - סטייק פרגית, כבש או אסאדו, וכמנות אחרונות - היה בר עשיר של עוגות שכלל פאי תפוחים, סופלה שוקולד, וופל בלגי, ומגוון פירות העונה.

מוזיקת החתונה

די.ג'י No Limit מראשון לציון, ש"הקפיץ ושיגע את הקהל, ובמהלך הערב הפתיע וחילק כ-150 דיסקים עם מוזיקה עכשווית, בצירוף התמונה שלנו על גבי הדיסק".

שיר כניסה לחופה

נאור: "אם אשכח ירושלים" של מידד טסה, בליווי שופרות.
מורן: "קבלת עול מלכות שמיים" של ציון גולן, בליווי שופרות.

הסלואו הראשון

"אם תרצי" של ליאור נרקיס, ועל גבי המסכים הוקרנו התמונות מהצעת הנישואים.

שמלה הכלה

שמלת תחרה בצורת A עם גב פתוח ולחופה נוספה חצאית נפוחה, מ"חתונה לבנה" באשדוד. מחיר: 9000 שקל כולל איפור, עיצוב שיער וטיפול במלווה, ,היחס חם וברמה גבוהה, נהנתי מכל רגע בסלון, ממליצה בחום!!!".

חליפת חתן

חולצה בצבע סגול לילה, חליפה בצבע אפור כסוף עם עניבה בצבע אפור, חגורה, ונעליים מ"ויטל" בראשון לציון, 1500 שקל.

צילום החתונה

"פוטו גדי" בראשון לציון, ש"עשו עבודה מדהימה, ונהננו עם הצלמים מכל רגע"

הפתעת החתונה

מהלך האירוע נאור הפתיע את מורן ולבש טי שירט לבנה, שבצדה הקדמי הכיתוב "איזה טעות עשיתי", ומאחורה "שלא התחתנתי איתה קודם".

עלות האירוע

כ-120 אלף שקל ("כיסינו הכל").

טיפ

"לקחת הכל בכיף ולהנות מכל רגע, והכי חשוב לא להשתגע בהוצאות".

ירח דבש מתוכנן

בעז"ה אנחנו רוצים לנסוע לסין ולהונג קונג.

הכי טוב אצלה

"הכנות, האמינות, ושומרת על קור רוח", טעון שיפור: "העקשנות".

הכי טוב אצלו

"הוא רומנטי, חם ומתחשב", טעון שיפור: "העצבנות".

איפה תהיו בעוד 20 שנה

מורן: "עם ארבעה ילדים, בבית פרטי משלנו במושב".
נאור: "עם חמישה ילדים בוילה גדולה עם בריכה במיאמי".