הפועל ראשון לציון פתחה את העונה.



על הנייר מדובר בתחילתו של "גלאקטיקוס", אבל למעשה יש כאן פרויקט אמיתי של שילוב בין צעירים לוותיקים, כאשר הפועל תסתדר העונה עם זר אחד בלבד (בוטוליה) ולא תשחק במפעל אירופי.

מחזיקת הגביע באירופה, הפועל ראשון לציון, פתחה היום (שלישי) את העונה באופן רשמי עם מסיבת עיתונאים מיוחדת. קבוצות ליגת ווינר בכדוריד עברו לא מעט שינויים, כאשר בין היתר גלעד מאור ואולג בוטנקו עזבו את מכבי ראשל"צ ואס"א ת"א ומצאו קבוצות חדשות, אבל מעל הכל הפרויקט של הפועל ראשל"צ הוא המעניין ביותר.

אבישי סמולר חזר מגרמניה, עידן מימון ממשיך עונה נוספת (ה-22 במספר), דן מירקוס הגיע מאס"א וגם בויאן בוטוליה המצוין נשאר.

על הנייר מדובר בתחילתו של "גלאקטיקוס", אבל למעשה יש כאן פרויקט אמיתי של שילוב בין צעירים לוותיקים, כאשר הפועל תסתדר העונה עם זר אחד בלבד (בוטוליה) ולא תשחק במפעל אירופי. כלומר, תרכז את כל מאמציה בניסיון לזכות באליפות.

"אני מאוד מתרגש לפתוח עונה רביעית שלי בהפועל ראשל"צ", אמר המאמן סער פרנקל, "אני נהנה לעבוד במועדון הזה ואני מאמין שאמשיך לתרום לו ברמת הידע והאימון שלי. הייתה לנו עונה מוצלחת בשנה שעברה כי עמדנו במרבית המטרות שלנו. קידמנו שחקנים צעירים וזכינו בגביע. חבל שפספסנו את האליפות וזה מה שאנחנו רוצים להשיג".

"זו הדרך שלנו ורק כך נגיע למטרה", אמר המאמן על השילוב בין הצעירים והוותיקים. לאחר מכן התייחס פרנקל לקטטה המכוערת שהייתה בסיום סדרת האליפות אשתקד: "זה היה כתם שחור למועדון, אפילו לא חשבנו לערער על העונשים הכבדים שספגנו. העונה אנחנו לא נסכים למקרים כאלה מצד השחקנים".

"אני שמח שהצלחנו להשאיר כמה עוגנים כבדים במועדון. עידן מימון, שמתחיל עונה מספר 22 במועדון, גיא כהן, בויאן בוטוליה, יותם טל, דן מירקוס וכמובן אבישי סמולר, שחוזר אחרי 5 שנים בבונדסליגה. יש לנו סגל מצוין ואנחנו ניאבק על כל התארים וננסה לשמח את הקהל שלנו", אמר פרנקל.

סמולר עצמו התייחס גם הוא לקדנציה השניה שלו במועדון בו גדל. "זה תמיד כיף לחזור לכאן ואני שמח לשחק שוב כמו עידן מימון. מבחינתי זה כמו לרכוב שוב על אופניים. אני גאה לשחק ולייצג את הפועל ראשל"צ. אני מגיע כדי להיות שחקן מרכזי כמובן יחד עם מימון. אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים, זה דבר שתמיד שאפתי אליו".

כשנשאל על חזרתו לישראל אמר סמולר: "חזרתי כי הרגשתי שאין לי יותר לאן להתקדם בבונדסליגה. הייתה לי אפשרות להישאר, אבל אני מגיע למקום שבו אוכל לתת מאה אחוזים מעצמי. אם הייתי מחליט להישאר בגרמניה, אז לא הייתי שלם עם זה".

הקפטן הנצחי, עידן מימון, שוב פותח עונה מלאת ציפיות והפעם הוא יקווה לאסוף צלחת אליפות אחרי הפוגה של ארבע שנים. "אני תמיד מתרגש לפתוח עונה", אמר מימון, "אני שמח שבויאן, אבישי ודן מירקוס איתנו. אני נהנה מההרגשה. אני יודע שנעבוד קשה כדי לקחת אליפות. אנחנו מוכנים לעבוד קשה ומחכים למשחק הראשון בליגה. רוצים לממש את הפוטנציאל".

קרדיט: מערכת אתר ערוץ הספורט | ספורט 5 |


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה