תיאטרון החופש הגדול-סל מופעי איכות לילדי ראשון לציון



פסטיבל הצגות לילדים ולנוער בחודש אוגוסט יתקיים בהיכל התרבות בין התאריכים 13-15/8/2012 בחסות דב צור ראש עיריית ראשון לציון ודוד ראובן-מחזיק תיק התרבות

יוזמה חדשה בעיר ראשון לציון: פסטיבל "תיאטרון החופש הגדול" – סל מופעי איכות לתלמידים בכל הגילאים, המצויים בחופשת הקיץ, בחודש אוגוסט. הפסטיבל נולד ביוזמת סל תרבות עירוני-הרשות לתרבות ואמנות, היכל התרבות בחברה העירונית ובשיתוף עיריית ראשון לציון וועד ההורים העירוני.


סל מופעי איכות "תיאטרון החופש הגדול" נולד מתוך הרצון להעניק לילדי העיר ראשון לציון בכל הגילאים אפשרות לבילוי תרבותי - איכותי בימי חופשת הקיץ הארוכה ובמחיר השווה לכל נפש והוא זוכה לחסות עירונית. כל המופעים נבחרו בקפידה רבה על פי מדדי איכות ותואמו במועדים בהם יסתיימו כל מחזורי הקייטנות. כל זאת מתוך השאיפה ליצור לוח אירועים ראוי ומהנה לשעות הפנאי הרבות.

לוח הזמנים נבנה כך שיתאים להגעה עצמית של התלמידים בגילאים הבוגרים יותר וכן להגעה בליווי של ההורים. המגמה היא להפוך יוזמה ברוכה זו למסורת בראשון לציון.

להזמנת כרטיסים יש להתקשר לקופות היכל התרבות בטל' 039488666.

מחיר כרטיס בודד: 35 שקלים- כרטיס זוגי ב- 50 שקלים (מיוחד לגולשי האתר)

# מומלץ להתעניין ב"חבילה המשפחתית"- הנחה מעל 3 כרטיסים.


"אלאדין ומנורת הקסמים"
 
מופע מחול תיאטרון זוכה פרס הבמה 2011  לעיצוב, תלבושות ואביזרי במה

האגדה המוכרת והאהובה המגוללת את הרפתקאותיו של הנער אלאדין, מסופרת לקהל בשפת המחול בגרסה מיוחדת המשלבת בתוכה קטעי ריקוד, תיאטרון, תנועה, מוסיקה אוריינטאלית ותלבושות מרהיבות.

אלאדין הוא ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת הכסף והעושר אותה מטמין לו ג'אפר הרשע בתוך מערת הזהב.

במערה פוגש אלאדין שדון חביב הכלוא בתוך מנורת הקסמים, שמבטיח לעזור לאלאדין וגם להגשים לו שלוש משאלות. באחת מן המשאלות מבקש אלאדין להיות לנסיך כדי שיוכל להגשים את אהבתו לנסיכה יסמין. אלא שהכול מסתבך כאשר המנורה מתגלגלת לידיו של ג'אפר הרשע שמנסה לשלח את אלאדין אל מצולות הים.

כתיבה ובימוי: משה בן שושן ורענן פררה
כוריאוגרפיה: רוני ברנדשטטר

בשיתוף תיאטרון מחול ענבל

ההצגה תתקיים בתאריך -13.8 בשעות 11:00 ו-17:00

המופע מיועד לגילאי 5-10

 

"חלום ביאליק" (תיאטרון גושן)
 
מופע מחול-תיאטרון בהשראת שירי המשורר הלאומי ח. נ. ביאליק

המופע מספר על ענת, ילדה חובבת סיפורים, שבמהלך חיפושים אחר כלבה האהוב לומדת לאהוב את עולם השירים, כששלל דמויות ססגוניות משיריו האהובים של ח.נ.ביאליק מסייעים לה במהלך החיפושים.

ענת מגלה את הסיפורים שבתוך השירים באמצעות שפת המחול, הנותנת פרשנות מיוחדת לשירי המשורר חיים נחמן ביאליק. זהו מופע על העושר והדמיון הרב הטמונים בשירי המשורר הלאומי.

כוריאוגרפיה:לימור רוז
כתיבה ובימוי: יקי מחרז
ניהול מוסיקלי ועיבודים: נדב רובינשטיין

המופע מיועד לגילאי 4-8

ההצגה תתקיים בתאריך - 14.8 בשעה 11:00   

 
 
"עקיצה טבעית" -(אנסמבל ציפורלה)

המופע "עקיצה טבעית" הוא  תיאטרון מסוג אחר: וירטואוזי, בועט, רענן ומצחיק, שבמשך השנים הפך ל"קאלט". המופע בנוי מ- 15 מערכונים תיאטרליים על סיטואציות יומיומיות המוכרות לכולנו מהחיים כאן בארץ- פוליטיקה, טלוויזיה, צבא, מערכות יחסים וזוגיות, בשילוב סאטירה, נונסנס משובח,  תנועה ומשחק אשר נכתבו ובוימו על ידי חברי הקבוצה.


משחק והפקה אנסמבל ציפורלה- אפרת אביב, דנה איבגי,  לוטוס אתרוג, דוד גולן, עמרי דורון, תומר נהיר פטלוק, בן פרי, גל פרידמן, תמרה קליינגון.

המופע מיועד לגילאי התיכון ולצעירים

ההצגה תתקיים בתאריך 14.8 בשעה 21:00


 
"העולם על פי אלון"

 העמותה לקידום תיאטרון השעה
 
אלון הוא ילד שונה ומיוחד עם חלומות גדולים. הוא עוזב את הפנימייה ומגיע הביתה, שבועיים לפני סוף החופש הגדול, כדי להצטרף לכיתה ה' בבית הספר הרגיל בשכונתו.

המפגש בין אלון לסביבה החדשה הוא מפגש משעשע, טעון, מרגש, ולעיתים בלתי אפשרי.בחשיבתו המקורית ודרכו המיוחדת יקסים, בסופו של דבר, אלון את סביבתו ואותנו הצופים.

זוכת שחקנית השנה:עידית טפרסון, שחקן השנה: שיר שנער ומחזאית השנה : אורלי ישועה שוורצברג בפסטיבל חיפה להצגות ילדים.

כתיבה: אורלי ישועה שוורצברג
בימוי: יעל טילמן,
מוסיקה: רן בגנו

ההצגה מיועדת לגילאי 8-13

ההצגה תתקיים בתאריך - 15.8 בשעות 11:00 ו-17:00 ,


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה