סיכום אירועי פסח בראשון לציון



כ-4000 משתתפים בצעדת השלושה, אלפי מבקרים בהפנינג איכות הסביבה "הכדור בידיים שלנו", עשרות אלפים ששברו את שיאי המבקרים בחי כיף ועוד אלפים שפקדו את שלל הפעילויות במוזיאון ראשון לציון –חול המועד פסח בראשון לציון

ראשון לציון לבשה חג, ובחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש הכינו לתושבי העיר ראשון לציון ומבקריה שלל אטרקציות לחול המועד פסח.
 
ביום שני, 9.4.12 הגיעו כ-4000  איש לצעוד בצעדת השלושה השנתית לזכרם של נטע סופרין, איתי דינר, וצביקה נרבט. אלפי הצועדים צועדים התייצבו בפארק וחיכו ליריית הזינוק שנורתה על ידי ראש העירייה, דב צור, אשר הזניק את המשתתפים ועמד על העובדה כי השנה, מתקיים המרוץ, בתאריך המדויק בו התקיים הפיגוע הארור, לפני 17 שנה בדיוק.
המשתתפים בצעדה יכלו לבחור בין שני מסלולים: האחד מסלול אתגרי לאורך 9.5 ק"מ, והשני מסלול קצר המיועד למשפחות, באורך 2000 מטר. לאורך המסלול נהנו הצועדים מתחנות פעילות ויצירה רבות ומגוונות: הפנינג ססגוני, מסלולי מכשולים אתגריים לרוכבי אופניים,  טרמפולינות ושאר מתנפחים, מכוניות חשמליות ועוד.
 
בנוסף, ביוזמת ראש העירייה, דב צור והמשנה לראש העיר, מחזיק תיק איכות הסביבה, רז קינסטליך ממשיכה העיר ראשון לציון בעידוד המודעות לתחום איכות הסביבה ואירחה זו הפעם הרביעית את פסטיבל "הכדור בידיים שלנו". הפסטיבל האקולוגי הססגוני לכל המשפחה, אשר התקיים בפארק נאות שיקמה במערב העיר, במהלך חול המועד פסח ומשך אליו אלפי משתתפים מרחבי העיר והארץ כולה. גם הפעם, הציע הפסטיבל שלל פעילויות מהנות ומעשירות, תוך עידוד חשיבה אקולוגית וקידום הפעילות לשמירה על איכות הסביבה ושילובה בחיי היום יום. לקהל המבקרים הוצעו סדנאות אקולוגיות מהנות המתאימות לכל המשפחה, מיצגים חברתיים והסברה לקידום הידע ושינוי דפוסי ההתנהגות בתחום איכות הסביבה ובתחום הפחתת הפסולת.
 
בחי כיף, גן החיות של ראשון לציון, נשברו שיאי המבקרים של כל הזמנים, כשפקדו את הגן למעלה מ-4000 איש בכל יום מימי חול המועד ובסך הכל 20,000 אנשים. לבסוף, בשלב מסוים הכריזו בחי כיף כי הכניסה סגורה עקב עומס של מבקרים. לשלל הפוקדים את גן החיות הוצעו, במקביל לבילוי חופשי ברחבי הגן, הופעות של מיטב אמני הילדים במופעים משפחתיים, תוססים ומלהיבים במיוחד.
 
גם למוזיאון ראשון לציון נהרו אלפי מבקרים לחוויה עם ניחוחות היסטוריים והכל בחינם וללא כל תשלום בחסות בנק הפועלים. בכל יום מימי חג הפסח, נערכו במקום תצוגות מרהיבות אשר החזירו את המבקרים לימי המושבה של פעם. לילדים חיכו סדנאות יצירה, מיצג אור-קולי בבאר המושבה המחודשת ואטרקציות רבות נוספות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה