כדוריד: הפועל פותחת עונה



המועדון שבעונה שעברה נחל את כשלונו הגדול ביותר מזה כ-20 שנים, הציג במסע"ת את המטרות לעונה הקרובה והספונסרים החדשים והישנים.

המועדון שבעונה שעברה נחל את כשלונו הגדול ביותר מזה כ-20 שנים, הדחה בחצי גמר הפלייאוף לאס"א תל אביב, הציג במסע"ת את המטרות לעונה הקרובה והספונסרים החדשים והישנים שילוו אותו בעונה זו ובמרכזם: הספונסר הראשי – חברת אלבר והמשני - קבוצת ההשקעות אלטשולר שחם.
 

במסע"ת נכחו חוץ מאנשי הקבוצה גם יו"ר אלבר, אלי אלעזרא, יו"ר מרכז הפועל, יורם אורנשטיין ויו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי. יו"ר האיגוד סיפר שבקרוב יגיע לארץ המאמן הדני, ריין סילגנסן, שיוביל את סגל הזהב של הכדוריד מתוך רצון להעפיל למשחקים האולימפיים, ריו 2016. מינויו כבר אושר ע"י הוועד האולימפי הישראלי. קפטן ועוזר מאמן הקבוצה, עידן מימון, הודה: "תפקיד זה יכול לתרום לי אם אחליט בעתיד לעבור לעמדת המאמן. סער הוא איש בעל ניסיון רב וזה אחלה בית ספר עבורי. עד שהתארים לא יחזרו להפועל אני לא אפרוש".  
 
על הכישלון הצורב בעונה שעברה הוסיף: "בעונה שעברה הסגל באמת היה מצוין והדיבורים על הדאבל שברו אותנו. הקבוצה החלה לקרוס בהפסד בגמר הגביע והסתיימה בחצי גמר הפלייאוף באפריל. אני מקווה שבמאי הקרוב נזכה באליפות ואני מבטיח שכל אחד מהשחקנים ישים את הנשמה על המגרש ויקריב 150 אחוז מעצמו". מאמן הקבוצה החדש-ישן, סער פרנקל, סיפר: "במהלך חודשי הקיץ נעשתה חשיבה עמוקה בכל הקשור לדרך שבה צריכה לנהוג הקבוצה והחלטנו ללכת על סגל צעיר על בסיס מחלקת הנוער המצוינת שלנו. בכך שאני אומר סגל צעיר זה לא אומר שאנו לא עומדים להיאבק על כל התארים".
 
על מינויו של חבר ילדותו וקפטן הקבוצה, עידן מימון, לעוזר המאמן שלו בנוסף להיותו שחקן הוסיף: "עידן אימפולסיבי במשחק ואני רוצה שהוא ידביק גם את יתר השחקנים בזה. הניסיון וחוכמת המשחק שלו יכולה רק לתרום". במהלך מסיבת העיתונאים הוצגו שלושת שחקני הרכש של הקבוצה: השוער טומיסלאב סטויקוביץ' מפרטיזן בלגרד ושחקני הפינה - סשה צ'ודנובסקי מהפועל קריית אונו ויוני רוזנטל מבני הרצליה.
 
סער פרנקל הצהיר כי בנוסף לשוער הסרבי והמקשר האוקראיני שנשאר, דניס זכארוב, יצורף שחקן זר נוסף לקבוצה. בנוסף, דב צור, סיפר במהלך מסע"ת כי החלו תכנונים לגבי בניית בית הפועל בעיר.
 
קרדיט: דין אלמס | מערכת ONE 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה