בוסאני: "יכולנו לנצח ופספסנו"



מאמן מכבי ראשל"צ מאוכזב אחרי ההפסד 75:73 לנתניה אחרי שחניכיו הובילו ב-19 נקודות.מכבי ראשון לציון עברה רבה תהפוכות השנה, מניצחון על מכבי ת"א ועד נפילה כואבת בדמות רצף הפסדים כשהניצחונות מבליחים מדי פעם.

אפי בירנבוים פוטר, רוני בוסאני הגיע במקומו ובמועדון ומאז הקבוצה רשמה שני ניצחונות ב-5 משחקים, אחד ההפסדים הכואבים היה אמש (ראשון) כשראשל"צ הפסידה ב-2 נקודות לנתניה, 75:73.

"ההרגשה זיפת. יכולנו לנצח את המשחק, הוא היה ביד שלנו", אמר בוסאני בסיום, "כל משחק שנגמר בהפרשים כאלה, של נקודה או שתיים, אז תמיד אפשר היה לנצח. התחלנו מצויין, קלענו 30 נקודות ברבע הראשון אבל אחרי שהגענו להפרש של 19 נקודות הם ציצמו לאט לאט. התקשנו ברבע השני אבל היינו במשחק כל הזמן, הובלנו לאורך כל הדרך".

ראשל"צ פתחה נהדר את המשחק והציגה את אחד הרבעים הטובים שניראו העונה על מגרשי הכדורסל, הבעייה היתה במשך 3 הרבעים האחרים, חניכיו של בוסאני הורידו את הרגל מהגז ולא הצליחו לקלוע יותר מנתניה. בסוף הרבע השלישי, ההפרש עמד על נקודה אחת בלבד ולבסוף הניצחון חמק מבין האצבעות. "רק ברבע ה-4 הם הצליחו לקחת את ההובלה", הוסיף המאמן, "איבוד פה איבוד שם וזה מה שקורה".

בקבוצה יכולים להתנחם ביכולתם של לזאריק גונס (20 נקודות) וג'וליאן רייט (17 נקודות ו-10 ריבאונדים) אבל נראה כי הישראלים של הקבוצה נעלמו, פרט לניצחן חנוכי שנתן תרומה של 10 נקודות. בשבוע הבא תתארח ראשל"צ אצל מכבי אשדוד שמדשדשת בתחתית הטבלה ותוכל להוסיף ניצחון למאזן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה