מכבי דלתות פנדור ראשון לציון מארחת את ברק נתניה



מכבי דלתות פנדור ראשון לציון תארח מחר, יום א' 10.2.2013, בשעה 19:30, את ברק נתניה למשחק ליגה בעל חשיבות גדולה עבור שתי הקבוצות.ניצחון של מכבי דלתות פנדור ראשון לציון יבסס אותה בצמרת טבלת ליגת ווינר.

עם כל הכבוד לגמר גביע המדינה (ויש כבוד) מכבי דלתות פנדור ראשון לציון תארח מחר, יום א' 10.2.2013, בשעה 19:30, את ברק נתניה למשחק ליגה בעל חשיבות גדולה עבור שתי הקבוצות. כעת, מכבי דלתות פנדור
ראשל"צ ניצבת במקום השישי בטבלת הליגה מתחת לברק נתניה, כאשר פער הנקודות בינה לבין המקום השלישי (מכבי חיפה) הוא בין שתי נקודות בלבד. ניצחון של מכבי דלתות פנדור ראשון לציון יבסס אותה בצמרת טבלת ליגת ווינר.

בשבוע שעבר מכבי דלתות פנדור ראשון לציון גברה על הפועל תל אביב במשחק חוץ 69:60 . שחקן הכתומים, ווילי וורן הצטיין וקלע 25 נקודות (4 מתוך 7 מחוץ לקשת).

ווילי וורן לקראת המשחק נגד ברק נתניה::" אני מודע לחשיבות המשחק נגד נתניה, אבל אין היערכות מנטאלית מיוחדת. אנו מתכוננים למשחק הזה כבכל משחק והמטרה היא בהכרח ניצחון.

וורן מוסיף, " אני מרגיש שאנו מחוברים יותר מאז חילופי המאמנים. אמנם היה מדובר בתהליך לא פשוט אבל אחרי שני ניצחונות ניתן לראות שהקבוצה מחוברת יותר.  השחקנים בקבוצה מהירים מאד והמאמן בוסני מנסה
להפוך את המהירות שלנו ליתרון שיכריע משחקים. היכולת שלי במשחק מול הפועל תל אביב נבעה בעיקר מהנעת  כדורים מהירה, דבר שאפשר לי לשנות בתדירות גבוהה מיקומים ולבצע זריקות מהירות לסל גם מחוץ לקשת. אני מקווה שכך גם יקרה מול ברק נתניה ואוכל לסייע לקבוצה כפי שקרה מול הפועל תל אביב.

מעבר למשחק מול נתניה ביום א', ווילי וורן מצפה בכל עת לשיחת טלפון מארה"ב שתבשר לו על הולדת בנו מחברתו.  על כך התייחס וורן:  "אני נרגש לקראת הלידה הצפויה. מדובר באושר אך גם באחריות גדולה. האחריות הזו גורמת לי עוד יותר לרצות להיות השחקן המהיר והטוב ביותר על המגרש"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה