כדורסל: הפסד למכבי ראשון לציון באילת



אדריאן יוטר וג'וליאן רייט הובילו את קבוצתם לניצחון במפגש הקודם בין הקבוצות, אבל באולם בגין מדובר בסיפור שונה לחלוטין. יחד עם הזר החדש דריוס וושינגטון יש לעודד קטש קו אחורי מצוין, כאשר אילי הולמן מספק פייט רציני בצבע לכל יריב. האורחים הגיעו למפגש הנוכחי עם מאזן חיובי בחוץ (2:4), אבל בכל זאת רוני בוסאני רשם הפסד ראשון על הקווים ובשבוע הבא מחכה לו מכבי תל אביב.

ברקע, כ-20 אוהדים אורחים הגיעו עד לעיר הדרומית בארץ והמשיכו במחאה נגד יושב הראש יצחק פרי. את החבורה של עודד קטש זה לא ממש מעניין. אילת ניצחה בפעם התשיעית העונה בליגה והתייצבה לבדה במקום השני בטבלה, כאשר רק מכבי ת"א מעליה.

הפועל אילת-מכבי ראשון לציון 74:80

רייט קלע את 6 הנקודות הראשונות של ראשל"צ, אבל אפיק ניסים ודריוס וושינגטון הריצו את אילת ל-6:11 ואילצו את בוסאני לקחת פסק זמן. רק אחרי ריצת 0:12 של המקומיים הצליח יוטר לבלום את המפולת וקבוצתו הגיבה בריצת 0:14 משלה - שננעלה עם שלשה גדולה של אור סולומון עם הבאזר ל-15:20 בסיום הרבע הראשון.

אילת פתחה את הרבע השני עם 0:6 ומנגד יוטר החטיא פעמיים מהעונשין. ווילי וורן כבר צימק בשלשה לפיגור 4 נקודות, אבל טוני יאנגר ענה בשלשה משלו והמרדף נמשך עד שרייט קלע עוד שתיים והוריד את ראשל"צ להפסקה בפיגור 34:33 בלבד. הפורוורד האורח סיים את המחצית עם 14 נקודות.

הנדנדה נמשכה גם ברבע השלישי, כשברקע ממשיכים האוהדים שעשו את הדרך הארוכה מראשון לציון במחאתם הקולנית נגד יושב הראש יצחק פרי. ריצת 0:8 של המקומיים דחפה את בוסאני לעצור את המפולת עם טיים-אאוט נוסף, שאחריו קלע לזאריק ג'ונס שתיים מהקו. לרבע המכריע הגיעו המארחים ביתרון 50:59.

פחות מארבע דקות לסיום הצליח דניאל איידן לצמק ל-70:68 ובהמשך היה זה יוטר שהחזיק את האורחים בתמונה. ההפרש צומצם גם ל-77:74, אבל וושינגטון קלע פעמיים מהעונשין ובהמשך סחט עוד עבירה אחרי החטאה של וורן. נקודה נוספת קבעה 74:80, ראשל"צ הרימה ידיים ורוני בוסאני רשם הפסד ראשון במשחק החוץ הראשון שלו על הקווים. ואם זה לא מספיק, במחזור הבא מחכה לו מכבי תל אביב. אילת תתארח אצל מכבי חיפה.

הרבו לקלוע לאילת: הופסון 20 נקודות, ניסים 16, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, הולמן 15, וושינגטון 12.

לראשון לציון: וורן 23, רייט 17 ו-7 ריב', יוטר 16 ו-7 ריב'.

קרדיט: מערכת אתר ערוץ הספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה