הפועל אילת מארחת את מכבי ראשון לציון



בשאר המשחקים העונה קלעו הכתומים בממוצע 74.5 נקודות. המשחק מחר גם יפגיש את שני המטביעים הגדולים של הליגה: סקוטי הופסון שנמצא בכושר נהדר עם ארבעה משחקים רצופים של יותר מ- 20 נק' (21.5 נק' למשחק) וג'וליאן רייט מהצד של ראשל"צ.

הקבוצה של עודד קטש פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון על עירוני אשקלון והתאוששה משני הפסדים רצופים בסיום הסיבוב הראשון. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות ניצחו הכתומים שקלעו שיא של 101 נקודות.

לשם השוואה, בשאר המשחקים העונה קלעו הכתומים בממוצע 74.5 נקודות. המשחק מחר גם יפגיש את שני המטביעים הגדולים של הליגה: סקוטי הופסון שנמצא בכושר נהדר עם ארבעה משחקים רצופים של יותר מ- 20 נק' (21.5 נק' למשחק) וג'וליאן רייט מהצד של ראשל"צ.

במפגש הקודם בין שתי הקבוצות הופסון ורייט קלעו ביחד 7 מתוך 11 ההטבעות של אותו משחק. באילת יקוו גם להמשך ביכולת המצויינת של אלי הולמן, שעלה למקום הראשון בליגה בדירוג המדד המשוקלל.

הולמן רשם דאבל דאבל בכל אחד מששת המשחקים האחרונים. ראשון לציון, עם המאמן החדש רוני בוסני, רשמה ניצחון 59:69 על גלבוע/גליל עם פתיחת הסיבוב השני, ותקווה להתאושש מהזעזוע הגדול שעברה לאחר פיטוריו של אפי בירנבוים.

קרדיט:יעל שחרור YNET 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה