חם בכדורסל: אוהדי ראשל"צ קראו ליצחק פרי נאצי והיטלר"



רוני בוסאני הוצג כמאמנם החדש של הכתומים, הקהל הפגין נגד היו"ר שרתח: "הגשתי תלונה, האוהדים חצו את הקו האדום"

"אני חושב שאני חלק מהשורשים של מכבי ראשל"צ". כך סיפר רוני בוסאני, מאמנם החדש של הכתומים, במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה היום (ג') בבית מכבי. "כשפנו אליי לא היססתי", הוסיף בוסאני, שהחליף בתפקיד את אפי בירנבויםשפוטר.

"יש במכבי ראשל"צ חומר שחקנים טוב, קבוצה טובה שיכולה להתמודד יפה בליגה", הודה בוסאני. "אני מקווה שהקבוצה תחזור לנצח בתקופתי. צריך לעבוד על הביטחון של השחקנים, אנחנו גם צריכים את האוהדים. מקווה שיעודדו אותנו ויהיו לצידנו". לגבי עוזר המאמן, מתן חרוש, אמר בוסאני: "מחר אני נפגש איתו והוא ייתן לי תשובה סופית אם הוא נשאר או לא".

בזמן מסיבת העיתונאים, כ-20 אוהדים התגודדו מחוץ למועדון, שרו שירים בשבחו של בירנבוים ומנגד שרו וקראו בגנותו של היו"ר יצחק פרי. האוהדים מבטיחים כי בימים הקרובים יחריפו את הפעולות שלהם נגד היו"ר.

"אני מכבד אותם, אבל לא מוכן שיחצו את הקו האדום, והם חצו. הגשתי תלונה נגד מספר אוהדים. הם קראו לי נאצי והיטלר", הסביר פרי.

פרי התייחס כמובן גם למאמן שפוטר: "אפי עשה עבודה נהדרת, הגיע לדברים מאוד יפים פה, אבל בחרנו ברוני, שמלווה את ראשל"צ כבר 29 שנה. בתור יו"ר לא יכולתי לקבל את מה שאפי אמר לי, הייתי בהלם מוחלט מהדברים".
 
קרדיט: רועי אלחנני ynet.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה