בירנבוים פוטר- רוני בוסאני מונה למאמן מכבי ראשל"צ



המאמן חוזר לקדנציה שלישית במועדון מכבי ראשון לציון ויחליף את אפי בירנבוים המפוטר. האוהדים: "הפיטורין נבעו מתוך אינטרסים ישנים של יצחק פרי לפטר את אפי"

רוני בוסאני חזר הערב (שני) לקדנציה שלישית על הקווים של מכבי ראשל"צ. בוסני יחליף את אפי בירנבוים, שפוטר הבוקר מתפקידו בעקבות ההתפרצות אמש לעברו ששל היו"ר יצחק פרי.

בירנבוים הכחיש כי כינה את פרי "יא אפס, אתה חתיכת אידיוט", אבל הבוקר (ב') הגיעו הצדדים לסיכום על סיום עבודתו של בירנבוים בראשון לציון. בהודעה מטעם הקבוצה נמסר כי לאחר פגישה בין פרי לבירנבוים הוחלט כי המאמן יסיים את תפקידו.

רוני בוסני אימן במועדון לראשונה בעונת 95/6. בתחילת עונת 2000/1 חזר למועדון, כשהחליף את חנן קרן.

בעקבות סיום דרכו של אפי בקבוצה הודיעו בחוג האוהדים של מכבי ראשון כי יחרימו את משחקי הבית. בהודעה שפרסמו האוהדים נמתחה ביקורת קשה נגד היו"ר פרי.

בהודעת האוהדים נאמר בין היתר כי  "כבר בעונה שעברה לאחר פגישה שנערכה בין האוהדים ליו"ר יצחק פרי, הובטח לאוהדים שאפי יישאר המאמן. נציין גם שהועלה תרחיש שבו תהיה תקרית בין יצחק פרי לאפי, אך יצחק פרי הבטיח כי הוא לא יתערב בנושאים הקשורים לאימון הקבוצה".

עוד נאמר בהודעה כי "ברור לנו שהפיטורים אינם נובעים מתקרית כלשהי שהתרחשה במשחק כלשהו, אלא מתוך אינטרסים ישנים של יצחק פרי לפטר את אפי, אחרת לא ברורה הסיבה

לפיטורי מאמן שהצעיד את הקבוצה לשני פיינל פור וגמר גביע בשלוש עונות, הישגים שהקבוצה לא הגיעה אליהם מעולם במהלך שנותיה בליגת העל, כולל בתקופתו של פרי".


# קיבלנו למערכת את תגובת ספיר (זוגתו של רוני בוסאני) למינויו כמאמן הקבוצה: "שיהיה לנו בהצלחה.... עומדת מאחוריו תמיד ואוהבת אותו המון".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה