5 הדרכים המתקדמות ליישור שיניים עקומות: מה מתאים לכם?



תרשו לנו לברך אתכם על ההחלטה שמגיע לכם חיוך מושלם מלא בשיניים ישרות. תחום האסתטיקה של השיניים משפיע על הרבה מעבר למראה החיצוני שלנו. שיניים ישרות מאפשרות לעיסה בריאה יותר, מה שמאפשר עיכול טוב יותר של המזון. בנוסף, ההשפעה של שיניים ישרות על תנועת הלסת בלעיסה, ואפילו בדיבור, יכולה להיות גם במניעת פתולוגיות וכאב של הלסת. בין אם על ידי יישור שיניים שאינו נראה ובין אם על ידי התקנת גשר "כמו של פעם", המהלך של יישור השיניים ישפר את איכות החיים שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

 Link Power

הכנו לפניכם מדריך קצר שיאפשר לכם לבצע הכרות ראשונית עם עולם יישור השיניים, כדי שתקבלו תמונה רחבה על האפשרויות העומדות לפניכם, ובעיקרן חמשת השיטות המתקדמות יותר ליישור השיניים.

5 שבילים לשיניים ישרות:

  1. יישור שיניים פנימי בשיטת INMAN –בשיטה זו מותקנים שני חוטי מתכת דקים וחזקים. האחד מתיישב בצד הפנימי של השיניים הקדמיות, ובעזרת קפיץ מפעיל לחץ מאוזן על השיניים ודוחף אותן למיקומן החדש והישר. חוט המתכת השני מותקן בקדמת השיניים, והוא אכן נראה לעין כאשר מחייכים, דקיק אך נוכח, ותפקידו לייצר לחץ נגדי שתומך באיזון הרמוני ולא עודף של הלחץ מהחוט הפנימי. היתרון הגדול של שיטה זו הוא הפשטות שלה, לצד מהירות הפעולה – השיניים הקדמיות מתיישרות בתוך מספר שבועות.
  2. יישור שיניים לינגואלי – מכונה גם שיטת "הגשר הפנימי", טכניקה זו ליישור השיניים מושתת על התאמה מושלמת של סמכים בעזרת מודל ממוחשב שמאפשר סמכים פנימיים ונסתרים. הסמכים שנוצרו בדיוק עבור מבנה הפה שלכם מותקנים כאמור בצידן הפנימי של השיניים בלבד, מה שאומר שהם מוסתרים לחלוטין בצד לאורך כל תהליך היישור, ואתם תעברו יישור שיניים בלתי נראה לחלוטין. השיטה מאפשרת יישור שיניים ללא הצטברות של שכבות חיידקים והתפתחות של עששת, יתרון משמעותי, בטח בטיפולים ארוכי טווח כמו יישור שיניים.
  3. שיטת הקשתיות השקופות – ככל הנראה היתרון המשמעותי ביותר, מתוך מספר יתרונות של טיפול זה, הוא האפשרות שלכם להסיר ולהלביש את הקשתיות מתי שתרצו. מדובר בקשתיות טכנולוגיות מתקדמות ושקופות אשר מיוצרות בהתאמה מושלמת לכל שלב ושלב ביישור. על ידי מודל ממוחשב תלת ממדי של מבנה הפה שלכם יוצרים במעבדה סדרה של קשתיות שנועדו להתחלף לאורך שלבי הטיפול, עם התקדמות השינויים במבנה. לאחר זמן מה סיימה קשתית אחת את עבודתה, ויש להתקדם ולהחליפה בקשתית הבאה בתור, ועד לשיניים ישרות ומושלמות. ההסרה הקלה מאפשרת לכם לבחור מתי כן ומתי לא, כמו גם לשמור בצורה מושלמת על היגיינת הפה במהלך כל תקופת הטיפול.
  4. שיטת אינסיגניה – או בשמה הלועזי INSIGNIA, שיטה זו כוללת עבודה בינלאומית עם מעבדה ספציפית בארה"ב. המעבדה תקבל את סריקת הפה שלכם, תייצר מודל מושלם לאנטומיה הדנטלית שלכם, לטיפול יישור שיניים ללא גשר.
  5. גשר קבוע – בעוד שהשיטות המתקדמות יותר שהזכרנו מאפשרות לכם יישור שיניים שאינו נראה, הגשר הקבוע הוא עדיין השיטה הנפוצה יותר, בעיקר משום העלויות שלה, כמו גם משום שהשיטה זמינה אצל כל אורתודנט, מוכרת וידועה לכולם. גם הגשר ה"קלאסי" התקדם טכנולוגית, ומציע את היתרונות שלו, חרף העובדה שהוא אינו שקוף.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה