סוגים של מגשי אירוח חלביים



מתכננים לארח ורוצים להגיש כיבוד חלבי קל בלי לטרוח יותר מדי? לפניכם הפתרון המושלם בשבילכם!

על מגשי אירוח באופן כללי

מגשי אירוח הם צורת הגשה חדשה של קייטרינג. מדובר על מגשי עמוסי כל טוב במנות קטנות וטעימות, המוגשות באופן מעוצב ונעים לעין. צורת הגשה זו מאפשרת לכל אורח להתכבד לפי רצונו הן מבחינת טעמו והן מבחינת הזמנים, בהם הוא מבקש לטעום מאכל כזה או אחר.

היתרון החלבי

למאכלים חלביים יתרונות רבים לעומת מאכלים בשריים בעיקר לשומרי הכשרות, אבל לא רק להם. מבחינת שומרי הכשרות, ארוחה חלבית מאפשרת להם ליהנות גם מקינוחים חלביים וגם משקאות חמים בתוספת חלב. מלבד שומרי הכשרות, גם האורחים הצמחוניים יכולים ליהנות מארוחה עשירה ומשביעה, שלא כוללת בשר. כמו כן, המאכלים החלביים נחשבים לקלילים יותר ולכן ניתן ליהנות מהם לאורך זמן בלי להכביד על מערכת העיכול.

דוגמאות למאכלים חלביים

מגשי אירוח חלביים כוללים מגוון רחב של מזונות חלביים ופרווה כדוגמת פסטות, פשטידות, סלטים, גבינות שונות ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף גם מגשי דגים עם סוגים שונים של דגים, ממרחי דגים, סושי ועוד. כאמור, המגוון הוא מאוד רחב וכל שעליכם לעשות הוא רק לבחור את מה שמתאים לכם מתוכו.

מגשי קינוחים

בנוסף למגשים הרגילים, אשר יספקו את הכיבוד העיקרי, מומלץ גם להזמין מגשי קינוחים. כאמור, שומרי הכשרות יוכלו ליהנות מקינוחים חלביים, במידה והמגשים העיקריים יהיו חלביים גם כן. במקרה זה תוכלו לבחור הן בקינוחים פרווה והן בקינוחים חלביים והמבחר, שיעמוד לרשותכם יהיה מגוון ועשיר יותר באופן משמעותי. 

בחירת המאכלים

כאשר אתם פונים לבחור מאכלים חלביים להגשה, חשוב להתחשב בכמות המתארחים ובאופיים. כלומר, במידה ואתם מצפים לאורחים רבים, ודאי תרצו לבחור מגשים גדולים באופן יחסי וגם מגוון רחב יותר של אפשרויות. כמו כן, במידה וידוע לכם שצפויים להגיע אורחים, שאוהבים מאוד מאכל מסוים, השתדלו להזמין אותו בכמות גדולה יותר ובמידה וצפויים להגיע אורחים טבעוניים, השתדלו לספק גם להם כיבוד עשיר ומשביע.

בחירת חברת הקייטרינג

כיום חברות קייטרינג רבות מציעות מגשי אירוח ולכן עליכם גם לבחור את חברת ההסעדה המתאימה לכם ביותר. אם כן, בדקו את התפריט של החברה הרצויה, את אופן אספקת המגשים, את אופן ההגשה על המגשים וכמובן, ערכו גם סקר שוק ובדקו את המחירים והשוו אותם לתקציב שלכם לכיבוד לאירוע המדובר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה