וורלד ונצ'רס – חברות מועדון לחופשה הכי משתלמת בחו"ל



כל שנה אתם רואים בכל פעם מחדש את כל אותם מקומות תיירותיים אקזוטיים בתוכניות הטלוויזיה, ורק אוכלים את הלב על כך שאין שום סיכוי שתגיעו לשם בימי חייכם.

ובכן, האם לא הגיע לעשות לכך סוף? בפעם הבאה שתחליטו לתכנן חופשה אין שום סיבה שלא תוכלו להגשים את כל החלומות. חברות במועדון של חברת וורלנד ונצ'רס העולמית תאפשר לכם להגיע ליעדים ולמלונות הנחשקים והיוקרתיים ביותר, וכל זאת מבלי לשבור תוכניות חיסכון ולקרוע את הכיס וחשבון הבנק. במה בדיוק מדובר? הישארו עימנו!

קצת על חברת וורלד ונצ'רס

חברת וורלד ונצ'רס היא חברת תיירות אמריקאית שפועלת בכל רחבי העולם. החברה מציעה ללקוחותיה חבילות נופש בבתי מלון ואטרקציות נוספות וזאת במחירים הנמוכים משמעותית ממחירי השוק. מייסדי החברה ומנסחי החזון שלה מאמינים כי כל אדם באשר הוא הינו בעל הזכות הלגיטימית להגשים את חלומותיו ולנפוש ברמה הגבוהה ביותר וכי אין הדבר שמור אך ורק למבוססים שביננו. 

מחירים נמוכים – יעדים חלומיים 

המחירים המוצעים לחופשה בחו"ל ע"י החברה הם נמוכים משמעותית מכל דיל אחר שתמצאו ברשת או בסוכנויות הנסיעות. למעשה, במידה ותמצאו חבילה זהה לדיל המוצע ע"י החברה, תקבלו בהתחייבות זיכוי לחשבונכם בסך 150 דולר, שאותו תוכלו לממש בתכנון החופשה הבאה שלכם. ההצטרפות למועדון הלקוחות עולה כ- 200 דולרים באופן חד פעמי לכל החיים ותשלום שנתי של 50 דולרים (זוהי ההשתתפות בקרן הסבסוד). עמידה בתנאים אלו חושפת אתכם לחבילות המשתלמות ביותר לבתי מלון בכל רחבי העולם. מלבד למחירים הנמוכים, תקבלו בתוקף חברותכם במועדון כרטיס מגנטי חכם שבאמצעותו תהפכו לבעלי מעמד VIP שישדרג לכם את החופשה כפי שתמיד חלמתם- תוכלו לרכוש מוצרים שונים בחו"ל בהנחות משמעותיות (ותקבלו נקודות שאותן ניתן להמיר לכסף מזומן), תכנסו למסיבות השוות ביותר על הגלובוס ותקבלו שלל פינוקים נוספים בשהותכם בבית המלון היוקרתי גם ככה. את חבילות הנופש רוכשים ע"י סוכנים במכירה ישירה. סוכנים אלו הינם לקוחות כמותכם שהחליטו לשלם 150 דולרים נוספים לשנה על מנת לקבל הטבות וזיכויים על כל לקוח שרוכש חופשה דרכם. גם אתם יכולים! החברה מציעה לכל סוכן דף אינטרנט משלו וליווי אישי לאורך כל הדרך, ללא כל התחייבות!

להתנדב, לעזור וגם לטייל על הדרך

חברת וורלד ונצ'רס משתמשת בקרן המצטברת שלה גם על מנת לתרום לאוכלוסיות שונות ברחבי העולם באיזורים שונים על הגלובוס. אין מדובר אך ורק בתרומה של "דוד עשיר" אלא גם באקטים התנדבותיים של ממש. צעירים ומבוגרים רבים מהארץ ומהעולם יוצאים באמצעות וורלס ונצ'רס לטיולי עבודה התנדבותיים במקומות שונים בעולם, עוזרים לנזקקים בעבודת קודש ויחד עם זאת מטיילים וחווים זיכרונות נהדרים בעלויות זניחות, אם בכלל. אין ספק כי מדובר באחת התופעות המבורכות ביותר בעולם התיירות וכל שנשאר לכם הוא להצטרף ולהגשים חלומות.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה