בעסקים אי אפשר להתפשר על פחות מהסחורה הטובה ביותר. בשל כך, עלינו לדאוג לא רק כי יהיו באמצעותנו חומרי הגלם הטובים ביותר, אלא לא פחות מכך עלינו לדאוג לציוד מתאים, לשינוי נכון, לאפשרויות שיווק ההולמות את הצרכים העסקיים שלנו וכן לא פחות חשוב מכל אלו – כוח אדם איכותי.

pixabay

מסעדות הן עסק תובעני. מי שבעבר פתח או ניהל או אפילו עבד במסעדה יודע עד כמה מדובר בעסק תובעני ועד כמה הוא יכול להעמיס על האדם אם אינו מנוהל כראוי. אחרי הכל, מזון הוא תעשייה בעלת אחוזי תחלופה גבוהים ולפיכך הוא גם מצריך דאגה מתמדת המוענקת על ידי אנשי מקצוע שונים המעורבים בתחום.

קירור למסעדות מצריך לא מעט התעסקות: זאת, משום שכל אחד מחלקי המטבח הינו בעל מאפיינים ייחודיים משלו ולכן מטבח המותאם ומונגש לציבור הרחב לא יהיה כמו מטבח הקיים בחדר האפייה או שטיפת הכלים וכך גם חדרי קירור למסעדות או המקררים המוצבים בכל אחד מהחדרים.

בדיוק כפי ששתייה קרה אינה יכולה להיות מאוחסנת במקרר המיועד לדגים, כך לא ניתן יהיה להניח מוצרים לקירור בחדרי הקפאה ולפיכך, המידות והטמפרטורות צריכות להיות מותאמות מראש ועל פי תכנון. התכנון המדויק מראש הוא זה המונע מהמקרר בלאי מואץ, שימוש למטרות לא מתאימות, עבודה עם החלקים האיכותיים ביותר, שמירה והקפדה על הסטנדרטים המחמירים בתחום – כל אלו הופכים להיות בלתי נפרדים מהחשיבות הגבוהה שיש בתחזוקה שוטפת של מסעדות.

תחזוקת מסעדות צריכה להיות כזו המבוססת על קצב גבוה ויכולת ניהול מתאימה. מסיבות אלו, שירותי קירור למסעדות מצריכים לא מעט נכונות והשקעה גם מצד המנהלים. כאשר המנהלים יודעים אילו מקררים עליהם להזמין, ישנה חשיבות גבוהה בכך שיוכלו לדייק בבחירה נכונה של קירור למסעדות באופן המאפשר את השמירה על איכות המוצרים בטווח הארוך מבלי לוותר על מה שחשוב: זמינות המוצרים בזמן אמת ויכולת תפעול שוטפת של המסעדה.

סוגים שונים של מקררים לסוגים השונים של המסעדות

לא כל מסעדה דומה לאחותה ומסיבות אלו בעת הזמנת שירותי קירור למסעדות ישנה חשיבות להיכרות עם סוגי המקררים השונים וכמו כן, עם האפשרויות השונות העומדות לרשות מנהל המסעדה. החשיבות הגבוהה שיש בבחירת שירותי קירור למסעדות מוכיחה את עצמה כעבור שנים רבות: מקרר איכותי המותאם ליעדי השימוש שלו הוא מקרר שמשרת את העובדים למשך שנים ארוכות ואינו מתקלקל מהר

לעומת זאת, מקרר אשר אינו מתאים לייעודי השימוש שלו ונעשה בו שימוש לא נכון, יכול להיהרס בתוך זמן קצר תוך שהוא מחבל גם התפעול השוטף של המסעדה וגם ביכולת לשמור על התכולה שלו טרייה וטובה לשימוש.

אלמנטים נוספים שיש לשים לב אליהם בעת בחירת שירותי קירור למסעדות כוללים את נצילות החשמל וכן החסכון בו, מידת האטימה של המקררים והתאמה של המקרר לגודל החדר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה