קייטרינג בראשון לציון - טעמים בלתי נשכחים לאירוע המושלם



חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה, עלייה לתורה, חגיגת יום הולדת מושקעת, שבת חתן, מסיבת אירוסין, יום גיבוש לצוות עובדים – לא משנה איזה אירוע אתם מציינים, אוכל משובח הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה. למעשה זהו אחד המפתחות העיקריים להצלחה: כל מי שמגיע או מגיעה לאירוע מכל סוג שהוא מצפים לחוויה קולינרית מעולה, וכדאי כמובן לעמוד ברף הציפיות הגבוה.

FREEPIK

התאמה מלאה אליכם ולאירוע שאתם מארגנים

כדי לבחור נכון קייטרינג בראשון לציון לאירוע שלכם השלב הראשון הוא לבחון את היכולת של החברה להתאים את עצמה אליכם. התפריט חייב להתאים לאופי האירוע, למאפייני המשתתפים ומהשתתפות, לעונת השנה, לשעת האירוע (יש באופן טבעי הבדלים בין ארוחה בצהריים לארוחה בשעות הערב), ללוקיישן, ויש עוד שיקולים רלוונטיים.

בהתאם, נדרשת גמישות מצד חברת הקייטרינג. מהיכולת והמוכנות של קייטרינג לאירועים להתכוונן אליכם תוכלו להתרשם כבר במהלך השיחה הראשונה עם נציגי החברה. ככל שהם יבקשו יותר מידע לגבי האירוע וההעדפות שלכם, כך ברורה יותר ההבנה של הקייטרינג ביחס לצורך להתאים את התפריט לנסיבות הספציפיות.

חלבי או בשרי – ומענה מושלם גם לטבעונים

אחרי שבוחרים קייטרינג בראשון לציון שיודע להתאים את עצמו לכל אירוע, עסקי או פרטי, גדול או קטן, השלב הבא הוא להחליט מה יהיה הקונספט הקולינרי.

החלוקה העיקרית היא לאירועים בשריים או חלביים. בעבר היו מי שהאמינו שאי אפשר לקיים אירוע בלי מנות בשריות, אבל המציאות משתנה, וכשיש שפע עצום של מטעמים חלביים מעולים, יש יותר ויותר אירועים שבהם הקייטרינג חלבי. עוד כדאי לזכור שקייטרינג חלבי מקל על שמירת ההפרדה בין בשר לחלב, ובנוסף סלטים עשירים, פסטות עם שלל רטבים, פשטידות, מאפים ומנות חלביות אחרות מרכיבים ארוחה משביעה מאוד ולא מכבידה יתר על המידה.

מצד שני, בשר משובח שטופל ביד אמן הוא מעדן ויש אירועים שבהם קייטרינג בשרי הוא האופציה הנכונה. בכל מקרה חשוב לשלב בתפריט מנות לטובת האורחים שלא אוכלים מאכלים מן החי, וזאת משום בכל אירוע כמעט יש גם טבעונים וטבעוניות.

מנות שפונות למכנה משותף רחב, וגם מנות מיוחדות

המלצה נוספת בשלב בניית התפריט הוא גיוון: מצד אחד מנות שפונות למכנה משותף רחב ככל האפשר, למשל קבבוני עגל או עוף קלאסי בגריל, ומצד שני מנות מיוחדות דוגמת ארטישוק ממולא או דלעת ערמונים במילוי של עדשים שחורות וירקות.

הסיבה להמלצה הזו היא שיש אנשים שחוששים מפני טעמים חדשים, ובפרט באירוע, ורצוי לספק להם מנות שיעזרו להם להרגיש נינוחים ובטוחים. במקביל יש גם מי שמבחינתם אירוע הוא הזדמנות להרחיב את מנעד האפשרויות ולייצר ריגושים חדשים לבלוטות הטעם, והם באופן טבעי מצפים גם למנות יוצאות דופן. תפריט מגוון מבטיח שכל האורחים יצאו שבעים ומרוצים.

למה עדיף קייטרינג לאירועים קטנים כשר?

אפשר כמובן למצוא גם חברת קייטרינג בראשון לציון שמציעה תפריטים לא כשרים, אבל כדאי לקחת בחשבון שבכל אירוע כמעט יש גם אורחים ואורחות שהכשרות חשובה להם. על-פי סקרים שונים כחצי מהישראלים מקפידים על כשרות, ומן הסתם לא תרצו לצער אף משתתף באירוע שלכם, אלא להפך, לוודא שלכל אחד יש מה לאכול, ושכולם יכולים להתמסר לחגיגה בראש שקט.

בהתאם רצוי להעדיף קייטרינג לאירועים קטנים כשר וכמובן לוודא שתעודת הכשרות בתוקף (אמנם לא כל מי ששומר כשרות תמיד בודק את התעודה, אבל יש כאלה שכן).

מה כולל השירות?

כשבוחרים קייטרינג לאירועים קטנים כשר, חשוב להתייחס גם לסוגיית השירות. כלומר, מעבר לתפריט המגוון והעשיר, שהוא כמובן הבסיס להצלחה, נדרשת תשומת לב גם לאופן ההגעה של המאכלים אליכם, אופן ההגשה שלהם ועוד. אמנם בסופו של דבר הטעם הוא הקובע, אבל אצל רוב בני האדם גם לחוש הראייה יש חלק בהנאה הקולינרית, ולכן התייחסות לפן האסתטי משדרגת מאוד את האירוע.

בהקשר זה כדאי להכיר את אחד הטרנדים המעניינים בשנים האחרונות: שולחנות שוק. הכוונה היא לשולחנות ארוכים, מלאים בכל טוב וגדושים במטעמים מסוגים שונים. התוצאה של שולחן כזה היא מראה מרהיב עין ומושך במיוחד, כך שעוד לפני הביס הראשון כבר נוצר רושם חיובי מאוד אצל המשתתפים והמשתתפות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה