המדריך המלא לתפקידו של מסור בטון בבנייה



כאשר אתה צריך לחתוך דרך בטון, מתכת או חומרים קשים אחרים, מסור הוא ההימור הטוב ביותר שלך. הוא משתמש בלהב כדי לחתוך ולשבור את פני החומר. מסור הוא כלי שחותך סוגים שונים של חומרים כגון עץ, מתכת ובטון. להב מחובר לתחתית הכלי וכאשר הוא מסתובב הוא חותך לתוך החומר על ידי שבירת פני השטח שלו. הלהב יכול להיות עשוי מסוגים שונים של מתכות כגון פלדה או אלומיניום בהתאם לסוג החומר שצריך לחתוך.

FREEPIK

מה תפקידו של מסור בטון בבנייה?

מסור בטון הוא כלי המשמש בבנייה לחיתוך בטון. זה יכול לשמש גם כדי לקדוח ולשבור סלעים. מסור הינו כלי  המשתמש בלהבי מתכת מסתובבים כדי לשבור את הקרקע, בדרך כלל בעת חפירת יסודות למבנים או מנהרות. זה יכול לשמש גם כאמצעי לפירוק סלע ובטון למטרות בנייה אחרות.

מהם הסוגים השונים של מסורי בטון?

ישנם סוגים שונים של מסורי בטון. חלקם משמשים בשוק המקצועי והתעשייתי בעוד שאחרים משמשים רק בבית. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שמסורי בטון מקצועיים ותעשייתיים מגיעים עם מגן להבים ושקית אבק, בעוד שמסורים לשימוש ביתי לא. מגן הלהב נועד להגן על המפעיל מפני פסולת מעופפת, בעוד שקית האבק לוכדת את כל שאריות הבטון. ישנם סוגים שונים של מסורים לניסור בטון תעשייתיים וביתיים.

כיצד להשתמש במסור בטון תעשייתי בצורה בטוחה ויעילה

מסורי בטון תעשייתיים הם כלי פופולרי לחיתוך בטון. הם משמשים לחתוך קירות, רצפות וחומרים מוצקים אחרים. עם זאת, מסורים אלה עלולים להיות מסוכנים כאשר לא משתמשים בהם כראוי. מאמר זה מספק עצות בטיחות כיצד להשתמש במסור בטון תעשייתי בצורה בטוחה ויעילה.

משורי בטון תעשייתיים: עצות בטיחות

  • הרכיבו תמיד משקפי מגן או משקפי מגן בעת השימוש במסור כדי להגן על העיניים שלכם מפני פסולת שעלולה לעוף לתוכם.
  • בעת השימוש במסור, עמוד תמיד על הקרקע עם כפות הרגליים נטועות היטב על הקרקע על מנת להפחית את הסיכון של מעידה בזמן החיתוך.
  • הרחק את הידיים שלך מחלקים נעים של המסור בזמן שהוא פועל כדי לא להיפצע מלהב רופף או מגן להב.
  • לעולם אל תניח את היד שלך ליד חלקים נעים של המסור בזמן שהוא פועל כי זה עלול לפגוע בך אם משהו יתנתק ויעוף לעברך בזמן שהוא בתנועה

מהן התכונות והיתרונות של מכונת קידוח בטון יעילה?

מסור קידוח בטון משמשים באתרי בנייה לצורך ביצוע חורים בקרקע לבטון. הם משמשים גם כאשר יש צורך לעשות חורים באדמה למטרות אחרות כגון מים, גז, או קווי חשמל. אחת התכונות והיתרונות של מכונת קידוח בטון יעילה היא שהיא יכולה לקדוח חור דרך כל סוג של אדמה. זה מקל על קידוח חורים דרך בטון, אבן, חצץ, חול וחימר.

היתרון הנוסף הוא שהוא יכול לקדוח דרך סלעים בקטרים של עד 30 ס”מ . למכונות קידוח בטון יש גם מספר תכונות בטיחות כולל כיבוי אוטומטי כאשר הקצה מגיע לעומק המרבי שלו וריכוז מחדש אוטומטי לאחר כל 4.5 מטר קידוח.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה