מנהל תחנת רכבת ראשל"צ נאשם בשוד



אייל שטרית, מנהל תחנת הרכבת בראשון לציון נאשם כי הוא העומד מאחורי שוד בלדר

אייל שטרית, מנהל תחנת הרכבת בראשון לציון נאשם כי הוא העומד מאחורי שוד בלדר שאסף כספי פדיון התחנה בת"א לפני 10 ימים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אייל שטרית, מנהל תחנת ראשון לציון של רכבת ישראל, הנאשם שקשר קשר עם אדם אחר לשדוד כספים שנאספו מתחנות רכבת ישראל. מעשה השוד התרחש לפני 10 ימים בתל אביב, אך השודד נטל תיק ובו לא היה פדיון התחנה.


מכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ארז ריכטנברג, עולה כי שטרית נאשם בביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע שוד, שוד בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לשיבוש מהלכי חקירה והדחה בחקירה.

מהאישום עולה כי לפני כעשרה ימים, בתאריך 6.11.09, סמוך לשעה 08:30 הגיע שטרית בן ה-34, לאיזור תחנת רכבת צפון - ארלוזורוב שבתל אביב כשהוא נוהג במכונית במאזדה. הוא המתין בסמוך ליציאה לנתיבי איילון וזאת כדי לברוח יחד עם אדם נוסף, שותפו למעשה שזהותו אינה ידועה עדיין, לאחר ביצוע מעשה השוד.

שותפו למעשה, חבוש קסדה, נכנס למושב האחורי של רכב היונדאי שמשמש את עובד חברת מאנפאוור שתפקידו  לאסוף את כספי תחנות הרכבת  והפקדתם בבנק. השודד שלף חפץ חד, הצמיד אותו לעורפו של הנהג. האיש שתפקידו לאסוף את הכסף נבהל ומיד ברח מהמקום.

השתמש במידע פנימי

האיש לקח תיק שחור, בו חשב נמצא פידיון המכונות, והצטרף לשטרית שמיהר להימלט מהזירה בנסיעה. עם זאת, לאחר השוד גילו השניים כי לא נטלו את התיק הלא נכון.

בסעיף אישום נוסף נטען כי שטרית אמר לאישתו כי אם המשטרה תחקור אותה, עליה לספר כי היא נסעה ברכב המאזדה והגיעה לתחנת הרכבת בתל אביב.

בדיון המשפטי דרשה הפרקליטות להאריך את מעצרו של שטרית עד לתום ההליכים

המשפטיים נגדו. "הוא קשר קשר לביצוע מעשה שוד, והוציא אל הפועל, ביחד עם האחר את התוכנית העבריינית", נכתב בבקשת המדינה. "רק מאחר שהמזל לא שיחק לידיהם, הם לא הצליחו לשדוד את כספי תחנות הרכבת, אלא כל שהצליחו לשים ידם עליו היה תיק שחור ריק מתכולה".

בנוסף, הם הדגישו כי שטרית עשה את המעשים בהם הוא מואשם "תוך שימוש במידע שהשיג במסגרת תפקידו".
 

באדיבות מיכל שפירא NRG.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה